Uhuh? Je loopt dus 500 precies dezelfde modellen na en neemt daar de beste van? Tja, als jij zo je tijd wil besteden moet je dat zelf weten. Je zult toch ergens een keer genoegen mee moeten nemen. Dat ik dat iets eerder doe dan jij is niet direct een 'uhuh' waard als je het mij vraagt. (tenminste, ik neem aan dat die weer eens neerbuigend bedoeld is) Ik leg mijn critische mening liever bij andere apparatuur.
Bovendien is wat jij zegt ook wel erg merk afhankelijk. Er zijn genoeg fabrikanten waarbij dat verschil verwaarloosbaar is.
Ik ben sowieso snel tevreden over een gitaar als deze voldoet aan de weinige maatstaven die ik stel. Dat draait dan voornamelijk om de vorm van de nek, de houtsoort van de body en de brug. Tenzij ik op zoek ben naar iets speciaals in een gitaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Als ik binnen 5 minuten geen goed geluid uit een amp kan krijgen zal ik 'm nooit kopen. Het moet wel zoiets zijn als liefde op 't eerste gehoor.
De eerste tonen die uit de Twintone haalde zowel clean als overdrive was onmiddellijk mindblowing...Ik wist na 4 licks en twee akkoorden dat ik deze moest hebben.
Ga jij uren met een amp zitten kutten en dan weglopen en denk, nee da's niets voor mij... :???:
Ik vind pedalen testen een crime. Da's kut op andere gear. Een Fuzz bijvoorbeeld moet je echt op eigen gitaar en amp horen.
Is het nationale 'bekijk alles zwart-wit' dag of zo? Voicing hoor je meteen bij amps. Dat wil niet zeggen dat je daar dan ook per se een fijn geluid uit kan krijgen. Amps met een voicing die mij niet ligt laat ik dus sowieso al staan, daar heb ik dus ook geen 2 uur voor nodig nee. Maar als je het over een amp hebt zoals jij het nu over de Twintone hebt, dan hou ik na 4 licks en 2 akkoorden echt niet op. Dan luister ik nog wel wat langer en vergelijk indien mogelijk met andere amps die hetzelfde overkomen.