ah ja, heb het zien staan boven de display. Sorry.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
te vergelijken met een G-major/force? Of is deze vraag slecht geplaatst?
Printable View
ah ja, heb het zien staan boven de display. Sorry.Citaat:
te vergelijken met een G-major/force? Of is deze vraag slecht geplaatst?
Je mag het van mij overal mee vergelijken als je maar in vredesnaam niet gaat vragen welke beter is, want dat hebben we hier al 300.000x gehad :-? -> :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iced Dragon
Idd. de G2 en R1 op de grond. Zeer flexibel.
Ik wou ook wel een megarack maar transport en ruimte is een probleem dus los ik het op met een alles in 1 doos :wink:
man, man, man,
wat een rek
'simpel' maar doeltreffend :-D
zou direct willen wisselen 8-)
Voorlopig moet ik ook effe kalm aan doen.
Deze hobby loopt de spuigaten uit :-?
Nice!! :o 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rectifier
ENGL SE, VHT, Eventide :oCitaat:
Volgens mij heeft er hier iemand z'n ferrari verkocht :-D
Da eventide spul he, wat doet dat nou eigenlijk?
Het kost zo pokkeduur dat het wel heel speciaal moet zijn. Kheb eens gehoord dat da 14.000 pleuri kost! Zal wel lulkoek zijn denk ik(hoop ik).
Veel plezier ermee iig.
Grz. Bram
Hi Wimmeltje ,Citaat:
Mooi rackie kerel !! Die samsons zijn wel erg in he ...??
Vraagje : jou bradshaw , is dat de oude model of zo ??
Ik zie tegenwoordig alleen maar de zilveren line mixers en audio controllers .....wat kan je met dat ding van jou allemaal doen ?
Anand
Yup ik had mijn ferrari verkocht. Neej dat is niet waar. Gewoon veel sparen en als je op een moment gaat spelen en je gaat er financieel ook nog iets aan over houden dan kan je een heel eind komen. Zolang het je hobbie is en je moet het financieren met je bijbaantje of je werk met alle andere kosten erbij zal het erg moeilijk worden. Ik heb die tijd ook gehad dus weet waar ik het over heb. Als je wat geld overhoudt kan je dus altijd leuke dingen kopen. Ik heb ook een Eventide gehad een blauwe maandag. Wel een GTR4000. Super apparaat kwa klanken maar zeker niet de makkelijkste om te programmeren. Ik ben niet zo een super held in programmeren dus het was voor mij snel weer bekeken. De Eventide kocht ik toen voor 4000 eurie en heb ik er ook weer voor kunnen verkopen dus ik heb gelukkig niks eraan verloren. VHT is zeker niet de goedkoopste maar als je gaat kijken wat gear kost in dezelfde kwaliteit zal het best meevallen vind ik. Ik vind ook dat je gear moet gebruiken waarvan je zelf denkt dat het super is voor je. Als je een VHT GP3 koopt maar je vind het niet je sound en je vind de JMP-1 van marshall beter en vetter klinken moet je ook zeker niet voor de VHT gaan. Laat je portomennee beslissen over de financien en je gehoord over het geluid. Als iemand commentaar heeft op het geluid van mij of op mijn spullen is dat ZIJN probleem en niet de mijne. Ik ben erg tevreden met mijn geluid en dat is voor mij het belangrijkste. Jij moet er mee spelen en ik niet. Dus zorg ervoor dat je iets hebt waar je zelf helemaal achter staat.
Heej Anand,Citaat:
Hi Wimmeltje ,
Mooi rackie kerel !! Die samsons zijn wel erg in he ...??
Vraagje : jou bradshaw , is dat de oude model of zo ??
Ik zie tegenwoordig alleen maar de zilveren line mixers en audio controllers .....wat kan je met dat ding van jou allemaal doen ?
Anand
Ja, Dit is het oude model. Dit is nog de RSB-18. Het Nieuwe Model (RS-10) is wat kleiner en kan zonder rack unit gebruikt worden. Ik heb altijd een complete unit waarbij ik ook 2HE nodig heb voor de rack unit. Wat ik ermee kan doen?? Om te beginnen kan ik de footcontroller elk knopje (18 stuks) een midi commando laten uitvoeren. Alles doorelkaar. Kan alles programmeren zoals ik het wil hebben. Ik heb 10 Mono loops voor pedaaltjes op aan te sluiten. In mijn geval 3 in gebruik: de DTR-1000 tuner, TS-9 en Mod Pro. De 11de loop is een stereo loop. Wordt vaak gebruikt icm eventides. Verder heb ik nog 4 knoppen waarmee ik een relais kan schakelen. Moment en continue. 5 knoppen waar ik volledige presets in kan prgrammeren zodat de ene uit springt als ik een andere indruk. Hiermee schakel ik de presets op mijn GP3 en G-Force en Mod Pro. Verder reageerd RSB op de midi signalen van mijn G-Force en gaan de ledjes van mijn pedalenbord (RSB-118F) aan waar de effecten staan geprogrammeerd die ik in die bepaalde preset heb aanstaan. Zo kan ik ze ook nog eventueel als het nodig is iets erbij zetten of eruit halen. Dat is snel uitgelegt dat ik met mijn RSB doe.[/quote]
Wey wimmetje,Citaat:
dat was niet bedoeld om je te beledigen hoor. :wink:
Ik mag ook niet klagen met m'n Diezel. Maar je ziet alleen niet vaak mensen een Eventide kopen, vandaar. Maar is het gewoon een zuper multieffectprocessor of wat?? En 4000 euri valt nog mee vergeleken met de 14.000 die ik in gedachte had :razz: Ik wou dat ik poen verdiende met spelen :( Ik ben wel erg benieuwd hoe je setje dadelijk gaat klinken hoor! Post maar foto's en soundclips als alles er is!
Grz. Bram