Fanned zijn waaier frets (dus extremer schuin bij de laagste en hoogste frets), bij slanted zijn alle frets even schuin ten opzichte van de hals. Tenminste dat is wat ik ervan denk te weten...
Printable View
Net zoals een vierkant ook een rechthoek is ja ;)
Fanned frets zijn een deel van een cirkel, slanted is schuin tav de hals en bij het true tempered bepalen de 2 uiteinden de vorm vd fret.
Dan heb je nog de buzz feiten frets wat in feite een soort van true tempered is maar dan anders.
En dan heb je nog de klassieke of course.
Ben ik nog wat vergeten?
vast wel :D
Fanned is toch niet onderdeel van een cirkel? Kan maar volgens mij waaiert t helemaal niet altijd symmetrisch en gericht naar een middelpunt toe. Zeker niet als ze bijv vanaf de 7e fret beide kanten uitwaaieren?
Toch een beetje GAS gekregen Fusion? Haha
Knap gespeeld allemaal maar ik wordt er wel een beetje zenuwachtig van eerlijk gezegd. Al die filmpjes zitten wel een beetje in dezelfde technische (vaak Aziatische) tap hoek.
Nee geen GAS hoor. Ik zou wel een Kiesel Zeus of Osiris willen. En ik ken nog wel een paar Ibanezzen die ik zou willen. Niet eens Prestige één Premium en 2 normale en zelfs een heeloie GIO. Maar ik heb eigenlijk geen gitaren meer nodig. Misschien dat ik mijn opgepimpte NK headless eerst verkoop