Kans dat ik kom neemt toch af, wegens ziekte dochtertje en oververmoeidheid van mijzelf. Maar ik hou nog hoop ;)
Printable View
Kans dat ik kom neemt toch af, wegens ziekte dochtertje en oververmoeidheid van mijzelf. Maar ik hou nog hoop ;)
We zijn maar vast begonnen... met de voorpret. :D
https://avando.home.xs4all.nl/images/NGD2018.jpg
Hold on, I'm coming
Sam & Gus
Hè Fu, zie net je bericht pas.....
Bummer Gast!!!
En Trum staat net voor het adres. Lul. Volgens mij is het W.W. scholten iets 18 of zo.
Als ik niet kom ben ik aan het dolen.
Geeft niets. Ik heb eten en drinken bij me.
Vriendelijke groet, Gus
Ik ga t niet redden heren. Dochtertje wel wat beter maar nog niet 100%. En dan vind ik ruim 2 uur per reis heen en terug enz ff allemaal te veel voor die arme kuchende en snotterende smurf. Veel plezier daar!!
Je vrouw kan toch op haar passen of is ze bang dat je de bloemetjes buiten gaat zetten in je eentje daar in het hoge noorden?
Fu ligt aan de ketting 😂🤣🤣🤣
Mannenbroeders en -zusters (!) het was weer een fijne dag.
Heel fijne dag geweest weer.
Eigenlijk apart, naar mate RTV Noord minder flamboyant uit de verf komt, komt NGD beter over het voetlicht.
En dan voor een onnozele entre van €4,00!
Schijtweinig heet dat in Amsterdam. Het Groningse woord kan ik maar niet op komen, en Ede Staal kan ik niet meer om advies vragen.
Sietse was er. Vulv heb ik niet gezien maar zijn platen aan de balie achter gelaten, in de hoop dat ie nog zou komen.
Een (1) groot feest, echt waar. Ongelogen. Leuke mensen gesproken. Er moet toch wel iets raars gebeuren wil ik het volgend jaar af laten weten.
Zenks!!!
Vriendelijke groet, Gus
O ja dat was ik vergeten, huisvrouwen bestaan niet meer.