Ja. Er zijn best wat kleine slordigheidjes her en der, stuk of 3, maar niet storend. Nog niet ingeplugd dus ben benieuwd hoe die klinkt. Klonk kaal in de winkel i.i.g. punchy genoeg.
En hij is moooooooi mensen :D
Printable View
Ja. Er zijn best wat kleine slordigheidjes her en der, stuk of 3, maar niet storend. Nog niet ingeplugd dus ben benieuwd hoe die klinkt. Klonk kaal in de winkel i.i.g. punchy genoeg.
En hij is moooooooi mensen :D
Fijn, je bent een geduldig man geweest en bent beloond met een gitaar die je fijn vind.
Gefeliciteerd.
Laat je het door de winkel afstellen of ga je het zelf doen ?
Hij is 'afgesteld' door de winkel maar een piss poor job. Ik laat deze en nog een ander Ibanez (die als gitaarsynth fungeert) afstellen door iemand waar ik hoge verwachtingen van heb ;)
Ze is zo mooi man. Echt, speelt perfect. Wat kunnen die pinda's van Ibanez toch mooie gitaren maken. Briljant ook die 26.5" ipv 25.5", je merkt het totaal niet qua stretching, maar je hebt toch die langere scale waardoor je toch met dunnere snaren in lagere stemmingen sneller een bepaalde spanning kunt realiseren. Briljant.
Maar als ie perfect speelt is hij toch goed afgesteld? :???:
Tof dat hij er eindelijk is Fusion! Lang op moeten wachten.
Ik kan zeg maar door de af en toe aanlopende snaren heenkijken. Dus ik vind m nu al erg goed spelen en als ie straks goed is afgesteld, speelt ie perfect :)
Ja lang gewacht. Stom ook dat ik m niet direct toen ie uitkwam had gekocht, toen gingen ze vlgs mij voor 639 EUR overal, nu 799 EUR overal. Ach ja...
Mooie gitaar....denk ik:soinnocent:
Pics?:cheerup:
Doe binnenkort wel n videootje ;)
Gefeliciteerd met de nieuwe gieter!
Zijn deze gitaren nou gelakt of geolied?
Dude, geen idee? GEen verstand van. Het hout is volgens mij wel bewerkt aan de buitenkant, dus niet rauw of puur zeg maar. Het enige dat ik erover kan vinden is dat de finish 'gloss' is. Zegt dat wat?