Een Ua van 1000v? zijn maar weinig buizen die dat leuk vinden denk ik.
Ik vermoed dat je fixed bias bedoeld ipv mixed, dan ga je niet wegkomen met 'las ergens 40ohm kathode weerstand'. Zul je moeten berekenen wat de juiste waarde kathodeweerstand gaat zijn voor de biasinstelling die je wil bereiken.
(overigens niet het hele draadjes gelezen. Val net in, vandaar de wat on-onderbouwde reactie).
Als je iets wil leren over amps en de werking ervan. Kan ik je van harte deze pagina aanbevelen https://www.valvewizard.co.uk/
Hier ben ik zelf ook de hobby begonnen. Ooit eens met veel hulp van Frans en Nico hier op het forum een AX84 single ended ampje gebouwd. Inmiddels een marshall achtige amp met plexi en jcm kanaal erin en allerlei mods (trap niet in de valkuil om elk idee wat je te binnen schiet gelijk er in te bouwen. Start met een werkende basis en ga modden en toevoegen vanuit daar. Alles gelijk maakt het straks onoverzichtelijk met storing zoeken). En als laatste heb ik een SLO100 gebouwd met dubbele EQ. Overigens merk ik dat ik de SLO bright altijd aan heb staan, dus wellicht overwegen of het de moeite voor je is om die toe te voegen.
Het is leuke materie om dingen te leren. Maar tip van mij is beginnen bij de basis. Preampbuis snappen, eindbuis snappen, biasinstelling snappen, voeding en filtering snappen.
Ik ben ook veeeeeeeeeerre weg van het niveau van bijvoorbeeld Frans, Dirk of Nico op dit forum. Maar als je die basisdingen onder de knie hebt, kun je in ieder geval al de hulp en tekst van deze heren beter plaatsen en snappen.