-
Zeker wel. Lukather zweerde in de jaren 90 bij rivera.
Maarre, 320 watt, buizen power, wil je daar de ziggo dome of de arena mee opblazen. Ziek bruut.
Wel moet ik zeggen dat 19 inch spul door de impopulariteit zeer goedkoop is. Voor ver onder de 1000 eu heb je een voor en eindtrap en hou je ook nog geld over voor een gmajor.
-
De vraag is alleen of je zou moeten willen om een G major aan te schaffen :D
-
Tuurlijk, gebruik je fx spaarzaam, is de gmajor prima. Ik gebruik hem al sinds 2002, de Deense 1e versie. Prima spul en tweedehands heb je voor 150-200 een top unit.
-
Maar wel picky vwb fx loop. Heb een G major gehad, nieuw gekocht in 2002 of daar ergens. Ging niet mooi met mijn H&K Triamp die ik toen had, én ik vind de TC chorus niet mooi.
En ben inmiddels ook nog voorzien van 2 fantastische 19" fx units, dus nee, er gaat nog veel water door de maas voor ik weer zo'n g major ding aanschaf.
-
Ligt aan de amp inderdaad. M'n oude gitaarleraar had hem in de loop van een mesa 2:95 rack en later in een vht 2/50/2, ging prima.
-
Volgens mij gebruikt Steve Stevens ook een G major.
Toch zou ik mijn eventide eclipse er niet voor aan de kant zetten. Behalve voor het gebruiksgemak.
-
Je kan ze ook naast mekaar gebruiken toch? Ook een mooie optie.
-
Op het moment dat ik 1 goede reden verzonnen heb om naast de pedalpro en eclipse, nog een derde fx unit in de vorm van een G major te gebruiken, zal ik het zeker niet laten :D
-
Dat heet wet-wet-wet ipv wet-dry-wet 😂
-
Haha, ja inderdaad. Doen die nog wat eigenlijk?