Ik heb goed nieuws;)
Ik ben bezig met zelf de duim achter op de hals te plaatsen en zo te spelen.
En ga op gitaarles.
Dus hoop hier het een en het ander aan me houde te kunnen werken.
Want het is niet fijn spelen mijn houding heb snel last van me polls dus ben druk bezig.

