-
I know, right? :D haha
Als topic aanvulling is dit inderdaad prima hoor. My bad!
Ik ben gewoon erg specifiek!
Oeh! Ik had trouwens met m'n Axe-FX ULTRA een patchje gemaakt met een glichty random delay. Multi-tap delay met 40 taps en dan de decay op constant of increase zetten en de randomness op 100%. Is eigenlijk best cool!
-
Haha, begrijp ik, dat heb ik ook wel eens hoor. ;)
Ben benieuwd naar die sound, clipje?
-
Ik maak misschien binnenkort wel effe een clipje!
-
De Montreal Assembly Goodbye 24 is alweer uitverkocht maar er komt een nieuwe batch aan:
http://mtlasm.blogspot.nl/p/goodbye-24.html
Er staat nu een soundfile manual online, het lijkt een soort granular pitch shift delay te zijn die sounds als van de Earthquaker Devices Rainbow Machine, Lastgasp Art Laboratories Misty Cave en Red Panda Particle kan maken.
Ik weet het niet, ik ben er nog niet bovenop gesprongen.
-
Iemand die Hexe Revolver II al in het echt aan de tand gevoeld? lijkt me wel een vet pedaal.
-
Ik ga hem bestellen denk ik, alleen moet ik wachten tot Piotr een custom versie voor me kan maken (i.p.v. de Random Time + Speed mode wil ik de 1x ... 4x mode van de originele Revolver erop), dus dat gaat nog zeker wel een paar maandjes duren.
-
Ik ben ook aan het denken om hem te bestellen. Lijkt me wel een inspirerend pedaal waar je muzikaal en creatief ook iets mee kan ipv alleen maar aan of uit zetten. Wat is het voordeel van die 1x, 4x i.p.v. random? Wel jammer dat hij niet stereo is trouwens.
-
De 1x ... 4x mode gaat van een normale toonhoogte op normale snelheid tot twee octaven hoger vier keer zo snel, dat kan de Revolver II normaal gesproken niet, die doet maximaal een octaaf hoger twee keer zo snel.
Er zijn drie random modes op de Revolver II: Random Time, Random Speed en Random Time + Speed
Daarvan vind ik de laatste het minste klinken omdat je de toon die gespeeld wordt bijna niet meer hoort (het lijkt meer op noise).
De Auto Random mode is ook gebaseerd op Random Time + Speed zei Piotr tegen mij dus dacht ik dan kan ik die voor de meer onvoorspelbare freaky dingen gebruiken.
De 1x ... REV mode doet als het goed is ook twee octaven lager vier keer zo langzaam dus op die manier heb je alle sounds uit de twee Revolvers min of meer gecombineerd.
-
ok, bedankt voor de uitleg! GAS gaat niet over.
-
Revolver II is onderweg, ben zeer benieuwd. Misschien dat ik mijn Butler Tubedriver er dan maar uit ga doen om deze aanschaf te financieel compenseren.