Ehm heb ik dat beweerd? Alleen de hals? Zodat je niet troep krijgt met Skunkstripe of een truss rod aan de voorkant.
Printable View
Ehm heb ik dat beweerd? Alleen de hals? Zodat je niet troep krijgt met Skunkstripe of een truss rod aan de voorkant.
Ja? Ik maak het even makelijk. 3 veren is niet genoeg kracht (ja zelfs al doe je die schroeven helemaal in de body). 5 is te krachtige
5 minder sterke veren is gewoon perfect, hij blijft in toon. Wat je ook doet.
Zegt een persoon die "steenless" schrijft...:D
De Fender CS maakt zo'n replica wel voor je. Je kunt daar immers dingen op maat bestellen en ja, ok, dan is dat wel wat duurder als € 2000,-
Dan heb je in ieder geval wel Fender en geen in elkaar geschroefde partscaster van één of andere praatjesmaker die hier een poging tot verkapte spam doet en daar keihard in faalt en per slot van rekening nog een grote bek heeft ook.
Met mijn diploma's zit het overigens goed, ik mag niet klagen;)
Ik zeg juist dat ik een Replica maak. Met brand sporen. Met groen tape.
hahahaha zwem diploma is niet wat ik bedoel meid.
HAHAHAHA ben je dom? Gast gebruik google ff
Yep dit is em
Je hebt het over diploma's maar jij zegt hier de domste dingen. Forums die je maakt (....?), veel spelfouten, je reageert met allemaal losse berichten op berichten van anderen die toch onder elkaar komen te staan, hebt het over namaken van de black beauty terwijl je toch de losse onderdelen koopt (dat kunnen de meesten hier wel zelf doen als ze dat willen...) en inderdaad wat je zegt over Fender.... Moet jij niet over diploma's gaan beginnen hahahaha.
Je assembleert dus eigenlijk gewoon, nadat je eerst lustig in de body hebt lopen hakken.
Niet iedereen vind een trussrod verstelling in de hiel fijn hoor, indien je deze moet verstellen, moet je eerst weer def hals losdraaien, trussrod bijstellen, hals weer erop draaien, gitaar stemmen, met eren beetje pech opnieuw intoneren en dan maar hopen dat je de juiste slag aan de trussrod hebt gegeven, anders kun je weer opnieuw beginnen.
Maar een skunkstripe betekend slechtere kwaliteit.
Wie garandeert trouwens dat de body's en halzen van Musikkraft beter zijn, dan die van Fender?