Hmmm, nachtje over geslapen en eens wat meningen van collega's gepolst. Ik ga hem maar bestellen!
Printable View
Hmmm, nachtje over geslapen en eens wat meningen van collega's gepolst. Ik ga hem maar bestellen!
Wat ga je bestellen? De GT800? Wanneer je hem getest hebt laat dan graag even weten wat je mening is.
Waarvoor ga je hem eigelijk gebruiken? En wat gaat ie vervangen?
In iedergeval wordt het heel veel plezier maken!
Ja, de GT800FX. Hij gaat een Rocktron Velocity vervangen die ik voor wets gebruik. De velocity deed dat ook al prima, maar het volume waarmee ik mijn Soldano SLO pleeg te gebruiken, is wat veel gevraagd voor de velocity ;-) Ik ben zeer benieuwd iig. Misschien dat ik hem ook ga gebruiken met mijn Ultra, maar aangezien ik toch meestal direct ga is dat toch niet prio1.
Mark Day geeft uitleg
http://www.youtube.com/watch?v=0zaEnTNoLx8
Op de Matrix site staan enkele nieuwe modellen.
De GT1000FX is een upgrade van de GT800FX, 200w meer power en naar ze zeggen nog meer aanpassingen in de richting van "buizen".
De GM50 is een geweldig handige mono module. Die plak je zo in een speakerkast.
Ik had de voorspelling al vernomen maar toch duidelijk een gevalletje van een gedraaide wind. Of niet soms Yek? ;) Helaas kan ik het niet explicieter maken.
Overigens hier staat de hele handel http://www.matrixamplification.com/i...art&Itemid=136
mooi spul
Waarom bij een modeling unit nog weer kloten met gitaarspeakers?
Van de atomic versterkers heb ik ook nooit begrepen waarom modeling gebruikers nog speciale eindversterkers willen - notabene met gitaarcabinetten erin :-/ . Een hoop spelen met in ear of direct over de PA. Mijn bakje versterk ik met wat ik maar voor handen heb.
De ene klinkt iets beter dan de ander maar mijn hele modeling setup is gebouwd om na de unit alles rechtdoor te versterken. Onze oefenruimte klettert nogal en ik haal er soms beetje hoog uit de monitor voor me maar dat is alles.
Ik kan me dat eigenlijk heel erg goed voorstellen. Met een 4x12 cabinet naast je speel je toch anders dan met een in-ear. De geluid, de verplaatsing van de lucht die je kan voelen, als je lekker wilt feedbacken.
GT1000FX zit op de post!