Ik krijg "mijn" sound uit de versterker, dus dat voldoet:)
Volgende week nog eens uittesten in de band..
Printable View
Je vraagt om advies en je krijgt advies en toch ga je weer eigenwijs doen. Je bent er nog steeds van overtuigd dat je je eigen tekortkomingen kunt compenseren met meer en duurdere gear.
Toch wel leuk dat iedereen hier zegt dat het niet aan je gear ligt, maar aan je instellingen, en dat je uiteindelijk een andere versterker gaat testen:dontgeti:
Maar wat moet je dan met die Gigmaster, als je er van overtuigd bent dat je prima spul in handen hebt en daarmee dus ook rond kunt komen?
Wat wil je dan gaan vergelijken met die Engl? Dat is toch totaal niet waar hier nou over gediscussieerd word?
Ik dacht dat het ging hoe we je geluid zo konden krijgen dat je beter door de mix prikte en beter de band aanvult?:soinnocent:
Waarom dan de ENGL gaan testen? Ik snap wel dat GAS een vervelend verschijnsel is, maar soms moet je dat gewoon de kop in drukken omdat het zonde van het geld is.
Daarbij, je hebt overduidelijk nog niet door wat je Blackstar allemaal kan produceren aan klanken, dus hoe wil je dan een goede vergelijking maken met die ENGL. Die vergelijking gaat dan sowieso al mank lopen.
Waarom ga je dan proberen een Gigmaster te lenen?
Echt ik snap jou niet. Je vraagt om adviezen, je krijgt 5 pagina's met puur serieuze en erg handige, en ook nuttige adviezen. Dan kom jij aan, ja ik ga een engl proberen te lenen terwijl je een post eerder nog zegt dat je sound blackstar is blablabla.
Ga nou eerst maar eens met die blackstar aan het tweaken. Probeer het dan eerst in de band en als het dan NOG niet lukt (wat ik niet geloof) DAN kun je eens kijken hoe een engl ernaast klinkt.
:soinnocent: