Marr was geweldig.. alleen stond driekwart van de tijd die ene zeikerd voor 'm ellende te spuien... ;)
Printable View
Marr was geweldig.. alleen stond driekwart van de tijd die ene zeikerd voor 'm ellende te spuien... ;)
Gisteren stond m'n JCM 800 2204 toch lekker te blazen, en heb er speciaal op gelet of de PH10 ook door"feestte", maar totaal geen last. :dontgeti:
Morrissey!
Tja, ik weet het niet, vond het toch beter dan de gemiddelde drek die je over je uitgespuwd kreeg destijds, vergelijkbaar de Jesus & Mary Chain, soms wel leuk....
Oh ja,
Ik krijg nu zelfs PM's of ik 10 series pedalen wil overnemen, maar ben ondertussen voldoende voorzien denk ik. ;)
Weet je dat wel zeker ;)
Haha, nou, ik maak 1 uitzondering voor de MS10, mits niet te duur.
MT10 toch? Ik zou vooral ebay.de even in de gaten houden.
Dat zeg ik, MT10. :)
Hehe ja was erg tof gisteravond meneer Huisjes :) ;)
Die Ibanez pedalen blijven gewoon super, oud of nieuw.
Ik vind die Bi-mode Phaser zeer tof hoor, en zoals gezegt, hij bleef niet door "phaser'en" als het pedaal uit staat. Tevens stond de JCM800 2204 (geweldig lekkere amp overigens en doch veelzijdig gemaakt) behoorlijk te blazen :D
De SC10 is een erg goede chorus. Pakt heerlijk de hoge tonen, mooi sprankelend. Deed me enigzins denken aan mijn Rotary chorus van Ibanez (RC99).
TS10 werkt ook prima! Gewoon een no-nonsense Tubescreamer zoals we gewend zijn van Ibanez/Maxon. Tussen de Maxon OD808 en Ibanez TS10 was het verschil minimaal. De GoudieFX is feller en voller maar ook hierbij waren de verschillen niet erg groot. GoudieFX is wel breder inzetbaar.
Was een erg leuke (en snelle :dontgeti:) avond, en toch weer een hoop GAS dr'bie gekregen :seriousf:
Thnx Henri voor de leuke avond weer!:ok:
Geen dank Robert. :ok:
Ik heb trouwens (een beetje) GAS gekregen voor die Guv'nor van je, hoewel ik hem eigenlijk helemaal niet nodig heb. :confused:
Foto's v.h board zoals we hem gisteren hebben gebruikt:
http://lh4.ggpht.com/_tg2m_JiG_wQ/TS...00/Afb0062.jpg
http://lh4.ggpht.com/_tg2m_JiG_wQ/TS...00/Afb0063.jpg