Een Mark V die minder klinkt da's gewoon smaak. Als die amp je ding is en je meerdere kanalen levert waarover je tevreden bent: gewoon houden.
Daarnaast kan je perfect die mooie éénkanaler hebben voor die ultimate crunch. Maar die heb je ook al: die JMP. Waarom dan nog een amp bijkopen? Verkoop die Engl gewoon? Tenzij die JMP je ook niet bevalt. Verder verkopen en iets anders. JMP's gaan perfect samen met LP-achtige gitaren.
Eerst was het de speakerkast; nu ligt het ook al aan je pickups enz. Wel, zo kan je natuurlijk wel bezig blijven. Steek gewoon eens bv splittable Duncan JB's in gitaren, heb je altijd een mooie gebalanceerd geluid, clean crunch of heavy rock. Dik of tele-achtig. Ik heb soms de indruk dat je met je gitaren moeilijk doet om gewoon moeilijk te doen en anders te willen zijn. Er is genoeg standaard voorhanden dat de job meer dan goed doet. Niet?
Gewoon ook accepteren dat je niet met alles wat je hebt altijd de sound krijgt die je wil. Daarom heb je ook verschillende spullen. Als ik een ultimate crunch wil, neem ik niet mijn Bogner Uberschall/5150 en steek daar mijn Mayones Regius in. Daarvoor heb ik ander spul genoeg.
MS