Daar ben ik dan toch wel erg benieuwd naar :ok:Citaat:
Queen - Radio Gaga (eigen tekst in dialect)
Printable View
Daar ben ik dan toch wel erg benieuwd naar :ok:Citaat:
Queen - Radio Gaga (eigen tekst in dialect)
Ik hoef de tekst ook niet direct, ik ben vooral nieuwsgierig naar een filmpje. Sowieso een apart nummer om live te doen gezien het zeer specifieke geluid waar iedereen toch een beetje aan gewend is en het is een publieksnummer pur sang qua meeklappen. En dat dan met een eigen tekst... ik zie het al wel voor me, nu nog op Youtube ;)
Nja, dat nummer staat nog in de kinderschoenen. Sowieso hebben we nog niet opgetreden, dus helaas, geen youtube filmpje ;)
Ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat, vorige week hebben ze dat voor het eerst gerepeteerd, maar toen was ik er zelf niet bij. Maar onze toetsenist weet wel raad met zijn synths, dus dat gaat wel redelijk goedkomen denk ik. Het lastigste gaat nog de zang zijn, het is toch een behoorlijk hoog nummer.
Dat kun je wel zeggen! Ik zat toevallig gisteren wat Queen op YT te kijken en meteen mijn zang te oefenen en het lukte me voor het eerst om het in zijn geheel voluit en op hoogte te zingen, maar met de kracht die nodig was voor het refrein ging het net niet zuiver meer. :sneaky:
Respect als het op overtuigende manier gaat lukken (voor het hele nummer bedoel ik dan) :ok:
check, check, check, en check :makeup:
Alive nog steeds, al was het alleen maar om lekker te improviseren met die solo: http://www.youtube.com/watch?v=r-m5sElLzJ0 Ik rechts.
Nouja.. Onze setlist van afgelopen zaterdag, ik weet niet waar het precies om draait in dit topic, maar ik plaats hem hier even.
1. Fell In Love With A Boy - Joss Stone
2. I'm Yours - Jason Mraz
3. Whattaya Want From Me - Adam Lambert
4. Need You Now - Lady Antebellum
5. Misery - Maroon 5
6. Proud Mary - Tina Turner
Erg kort, we hadden helaas maar een half uurtje, dus ja..
Et voilà: Proud Mary :D
Leuke moderne set trouwens, afgezien van die dinosaurus.
De zangers/zangeressen mochten allemaal een nummer uitzoeken dat ze erg leuk vonden en dat ook nog redelijk te spelen was voor de band zelf. Proud Mary pakte trouwens wel heftig goed uit:) "This is Proud Mary........" en dat publiek ging tekeer!
Hahahaha
Misery speelde ik trouwens niet, die funky slag wat daarin zit krijg ik maar niet te pakken..