-
Jcm800 is gebleven. Heb nog een hele dag aan het geluid zitten tweaken met verschillende pickupinstellingen, eq instellingen en verschillende pedaaltjes. Uiteindelijk toch wel een heerlijk geluid met de fulltone ocd erbij. tubescreamer onderweg die het allemaal nog wat extra's geeft. Toch blij dat ik hem gehouden heb. One wire mod nog aan het overwegen, maar in principe ben ik alweer best tevreden over het resultaat tot nu toe.
-
grafische EQ en compressor zou ik op termijn ook overwegen. Dit zijn voor jouw gitaargeluid (dus die JCM800) onderschatte pedalen.
-
De 1987 in dit filmpje is dan wel gemod, maar klinkt erg mooi, ook "clean"!
Klikkerdeklik
-
ja klopt. die filmpjes heb ik ook gezien. Is precies dezelfde amp die ik heb. Eq pedaaltje zal ik zeker nog in gedachte houden aangezien ik de eq op de amp zelf niet heel actief vindt reageren.
Als ik een mod doe, wil ik wel niks doen wat ik niet ongedaan kan laten maken. dus geen extra gaten boren etc. Wil deze amp toch zoveel mogelijk origineel houden. Wel gaaf om te zien in de verschillende filmpjes hoe deze amp toch ook flink higain kan klinken terwijl de klassieke sounds er ook nog uit te halen zijn. Wordt heel wat veelzijdiger.