Oké, ook als het een voor jullie zeer goedkope gitaar is en als ik jullie collecties zie ik deze eigenlijk bij het vuilnis kan gooien, als speelt ie heerlijk? :soinnocent:
Printable View
Tuurlijk. We delen graag mee in de feestvreugde.
Maar je bent niet verplicht als je het niet wilt :-P
Ik heb nu 2 Les Pauls maar ben eigenlijk op zoek naar een strat, omdat dat toch meer bij mijn stijl past.
Ik soleer bijna nooit en slag op mijn Les Paul vind ik niet mooi klinken.
Een Les Paul heb ik gekregen van mn oude basisschool, en die wil ik nu ruilen voor een mooie singlecoil gitaar (strat of tele. Liefst een Danelectro DC'59 (google maar)) of verkopen en dan een mooie gitaar kopen.
Welke kleur is je strat eigenlijk?
Maar we gaan offtopic...
Ja inderdaad, lees maar verder in het HNGD topic :P
En als je dan het liedje een beetje kunt, probeer het dan met de cd/youtube mee te spelen, en eventueel later nog alleen met backingtrack (bijvoorbeel van guitarbackingtrack.com)
succes :hippie:
eagles - hotel california misschien leuker voor jou is welcome to the jungle van gnr en daarna de oldschool solo van stairway to heaven. succes ;)
Welcome to the jungle is (zeker voor een beginner !) echt een lastig nummer hoor. De main Riff van out ta get me of Nightrain is dan echt veel leuker en makkelijker te doen. Ook is het eerste deel van de nightrain solo (gespeeld door izzy/gilby) ook goed te doen.
Veel succes! :ok:
ff offtopic :
jezus wat een probleem zeg ><
laat iedereen lekker spelen wat ie wil, is alleen maar leuk dat ze een idool hebben. is juist een stimulans
ontopic : tip : niet de hele solo in een keer maar rustig beginnen,
dan steeds opbouwen en vloeiend spelen, begin met je clean kanaal, daarop hoor je fouten beter, daarna distortion. youll get it ;)
succes