-
maar wat nu als je net de achterste of de middelste in wilt trappen?
je moet een atleet met chirurgische precisie zijn om het juiste pedaal op het goede moment te raken.Ik denk ook dat je aan het randje van autisme moet zitten om precies te weten welk pedaal wat,waar en wanneer doet!
maar ik wens je er toch veel plezier mee.
ik heb ook wel rare tiks...en de rest hier vast ook wel:soinnocent:
-
volgens mij begrijp je de essentie van het verzamelen niet.
-
Ik heb gisteren mijn gitaren ook opnieuw besnaart en gepoetst , all 2 en dan ben ik blij dat ik er maar 2 heb .
Off-topic , ik begrijp ook niet waarom je zoveel gitaren hebt , behalve als je in 3 bands speelt , dagelijks in studio's zit etc . Ik heb er dus 2 en speel 80% op dezelfde tele en eigenlijk zou ik de andere niet eens nodig hebben.
Of je kunt verzamelen dan snap ik het ook nog wel , maar voor normaal (band,etc) heb je al gauw aan max. 3 genoeg.
-
Het nut van zoveel pedalen is tone-suck elimineren door dat er geen tone meer overblijft (en daarmee geen tonesuck meer). :D niet?:???:
-
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar volgens mij mis ik een foto van de collectie versterkers? Of is daar geen budget meer voor :-D
-
Ik snap niet waarom hier nog geen slotje op staat?
-
Omdat het gekaapt werd door de mods zelve... :soinnocent:
-
-
Als er leuke prentjes bijkomen, ben ik voor! :)
-
Mooie verzameling pedalen,
ik begrijp het commentaar niet zo goed.
Ik ken genoeg mensen die 100+ horloges hebben, duizenden postzegels, honderden guldens met net dat speciale tekentje erop, hell, ik ken zelfs iemand met bijna 140 Gibsons.
Geniet er gewoon lekker van, ik begrijp het wel.