Dat zei iemand eerder geloof ik ook al, maar ik begrijp niet wat er bedoeld word! Ik heb het er in ieder geval niet van.
Kun je uitleggen welk stukje van mijn liedje op welk stukje uit The Cure lijkt?
Printable View
Dat zei iemand eerder geloof ik ook al, maar ik begrijp niet wat er bedoeld word! Ik heb het er in ieder geval niet van.
Kun je uitleggen welk stukje van mijn liedje op welk stukje uit The Cure lijkt?
Boys don't cry? Het enige wat ik in dat nummer hoor is hetzelfde ritmeslagje van Bliss (Muse). Boys don't cry hoor ik er nu echt totaal niet in ...
Verder vind ik de filmpjes echt nice. Drums vind ik ook wel zeer vanvoor in de mix zitten maar ja, je bent drummer of niet natuurlijk ;). Je hoort wel dat de gitaar een simulatie is maar is totaal niet storend. Mooie telecaster btw! Better man is m'n favoriet, zeer leuke leads en ritmepartijen. Go Drive heeft wel een vette intro :)!
Qua montage, met welk programma heb je dit in elkaar gestoken? In Reread my letters is dat effect wanneer je enkel gitaar hebt met de phaser op echt vet (soort televisie die hapert).
Chapeau!
Vette tracks, Leon! Ik vind de drums in de filmpjes wel er aanwezig, dat dan weer wel.
Leuke meid die zangeres trouwens, zou je eens werk van moeten maken!
;)
Drums zijn niet hard omdat ik drummer ben hoor. Ik speel ook gitaar, bas en zing wat in deze liedjes, dus dat argument gaat dan al vrij snel verloren :D. Drums zijn hard omdat dat meer beukt dan gitaren en/of zang hard in de mix.
Montage is gedaan in Final Cut Pro. De echte shit zeg maar :) Maar dat heb ik niet gedaan hoor! M'n maat (gitarist uit Dahl) Frank Dekker heeft dat gedaan. Die is echt goed met beeldmontage. Weet dus ook niet hoe dat effect heet..
Thanks voor de toffe woorden!
Edit: Bij deze mix is de snaredrum als je erop gaat letten wel hard ja :D
Luke, daar had ik t ook op.
Ik zie wel met wat je bezig bent...
Idd het klinkt zeker niet slecht
Thanks Barno! Cool!
Klinkt erg lekker man! (Voorzover deze laptopspeakers lekker kunnen klinken)
Mag ik vragen hoelang je nou eigenlijk met één zo'n nummer bezig bent om tot dit resultaat te komen? Lijkt me erg lang duren.
Schrijven, of opnemen? Of video editen?