Wegen = weten :)
Printable View
http://i294.photobucket.com/albums/m...rdeluxe001.jpg
hey goserdt:ok::ok:
Vind je het wat?
Ik ben echt helemaal verliefd op die gitaar,bespeelbaarheid,geluid...echt te gek
Ik ga LTD's sparen denk ik,eerst die Phoenix deluxe en dan die eclipde deluxe...zie het al helemaal voor me
leuke collectie:cooler:
zijn er nou al 2 mensen met die gitaar:makeup:
ze zijn niet te koop in nederland hea?
sorry ik spam dit topic vol:satisfie:
2? Hoe kom je daar nou bij? Dat was gewoon de eerste foto van mij hoor.
Je kan ze wel in NL kopen hoor,gewoon bij een ESP/LTD leverancier...Rockpalace bijv.
Toch zie je die andere deluxe uitvoering vaker...met dat walgelijke abalone en EMG's. Bewust niet voor gekozen,ook vanwege de elementen en ik vond deze gewoon mooier. Die Viper 300m vind ik wel erg leuk,jammer van die EMG's alleen... Ze hebben ook de LTD Phoenix deluxe aangekondigd op de ESP site;daar word ik wel erg vrolijk van,mooi ding en een gitaar die zeker aangeschaft gaat worden tzt
oww, moet maar gauw gaan slapen:seriousf:
jaa idd dat vind ik dan weer echt afschuwelijk, lelijk eendje!
die phoenixes zijn idd ook erg mooi, maar dan zie ik toch liever de equivalent van gibson.
gaat wel de goede richting op met esp:)
enig nadeel bij geen een van die dealers heb ik totnutoe deze gitaar kunnen vinden!
Dan rest er maar één remedie:
Blind bestellen die handel;ik heb in ieder geval geen spijt...
En als je de bespeelbaarheid wil testen dan moet dat maar ff op zo'n lelijk eendje.
Gibson? Ik ben Gibson af man;overrated en overpriced...les paul custom blijft vet natuurlijk maar ik begin er niet meer aan...phoenix dus,zonder minihumbuckers!
DAMN!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.....
Ik ben even te lui om reviews e.d. op te zoeken, maar is deze nog een beetje te vergelijken met de Viper-50? Die heb ik namelijk. Ik vind het uiterlijk erg mooi en het ding is fijn bespeelbaar door de vorm. Alleen bij die van mij vind ik de headstock op de één of andere manier iets te zwaar ...