heb je iets meer info? die jij bedoelt was volgens mij van dhr Veenema., maar die ging pas weg voor 80o eurie...
Printable View
heb je iets meer info? die jij bedoelt was volgens mij van dhr Veenema., maar die ging pas weg voor 80o eurie...
Nah, dan bedoel ik die niet. Het was er 1 die er nu niet meer op staat, maar daar heb je niks aan. Meer info over die van mij -> PM, nu a la nest.
Vreemd genoeg ben ik aan het GAS-sen voor een Fender Princeton Reverb Reissue. Lekker klein combo'tje dat volgens mij best aardig klinkt. Heb hem heel even kunnen horen, maar moet hem nog goed checken om te horen of het echt iets voor me is.
Die van mij is inderdaad voor 800 weggegaan. Er stond laatst een goedkope combo op. Die kostte iets van 700 euro ofzo. Ik weet niet of die Valvetech echt iets voor Niels is. Die tops zijn ivm de Egnater, Lionheart en Night Train niet echt compact te noemen (wel licht trouwens).
@ Nielsje: Die 2061x is wel helemaal te gek, al zul je die van Tristan vast wel eens gehoord hebben.
Ja, van de L&B 20W heb ik destijds de Vernet, CMW en Marshall versie gehoord. Daarbij was, naar mijn mening de CMW de lekkerste, alhoewel er tussen de twee Marshalls een duidelijk verschil was, maar ik weet zo niet meer uit m'n hoofd welke 'de betere' was.
Helaas klinkt de 2061x van Tristan op het moment als een verkouden zakdoek :(
Foutje, dubbelpost
psst niels, Vernet superbass plexi head kopen?