wie, ik? Nou volgens mij gewoon een halve toon downtunen...
Maar wel logisch dat je een slechte gitarist bent als je dat niet weet! :???:
Printable View
Je bent een slechte gitarist als je vals of niet in de maat speelt en dat niet zelf in de gaten hebt... tja en dat zelfs niet, ga maar eens met J.L Hooker mee tellen, merk je meteen waarom zijn begeleiders altijd blij waren (not)
Als je overbrengt wat je wil zeggen en dat begeleid op een manier wat je bevalt en ook nog volle zalen trekt....
Dan maakt het geen zak uit of iemand je goed vind of niet.... Ga mekaar maar goed of niet goed vinden op het conservatorium oid....
Als je 'gave' muziek hebt, ben je een goede muzikant, en dus een goede gitarist. Dus de stelling is naar mijn mening niet mogelijk.
Maar je kan wel een technisch goede gitarist zijn maar een slechte musicus (= slechte muziek).
De enige slechte gitarist is een gitarist die te hoog grijpt. Zo.
En dan heb ik het niet over een foutje hier en daar of, zoals bij Richards, Young, Cobain, Frusciante, Hooker en Reed, die hun onbeholpenheid gecultiveerd hebben. Op dat niveau is incompetentie sowieso allang omgezet in stijl.
Maar als ik wat amateurs op youtube zie langskomen die hun pas ingestudeerde Blackmore solo showen...
Raar dat ik niet genoemd ben, terwijl ik toch duidelijk een slechte gitarist ben, met gare muziek
Edit:...ow.......... gave .....:dontgeti: