Ik hoop gewoon dat deze even mooi wordt als de jouwe. Je carve is echt een pareltje.
Printable View
Ik hoop gewoon dat deze even mooi wordt als de jouwe. Je carve is echt een pareltje.
Net ontdekt dat ze bij Thys geen mahonie hebben. Een ritje naar Gullegem is een goeie 115km. Vermits Mr. Fingers meegaat en hij dicht tegen de Nederlandse grens woont denk ik erover om naar Nederland te gaan voor m'n hout.
Vermits jullie de kenners zijn mijn volgende vraag: waar is er een goeie houthandel in Nederland waar jullie tevreden over zijn qua hout (goeie service is natuurlijk een pluspunt). Hoe dichter tegen de Antwerpse provincie aan hoe liever, maar vermits we dan toch met z'n 2 in Nederland zitten wil ik nog wel gelijk langs een forumlid rijden voor een gezellig onderonsje.
hey,
aangezien ik ook in kalmthout (-tegen de nederlandse grens dus) woon, had ik hier ook al dikwijls achter gezocht. En van bij ons uit moet ge toch zowiezo nog een eind rijden voor een degelijke houthandel. Ik zal straks nog eens kijken of ik ze nog terugvind.
ps: je hebt pm
grtz
Niemand die nog een goeie houthandel weet waar ze mahonie hebben, in Nederland?
De bovengenoemde houthandels naar mijn weten, verder zou ik er zo geen weten.
Ik haal m'n eigen mahonie bij een connectie die er normaalgesproken deuren en trapstijlen e.d. maakt ter vervanging van hele oude exemplaren...
Ik kan me wel herinneren dat er ooit een online winkel uit duitsland hier ergens voorbij kwam, maja, losse stukken hout zou ik persoonlijk nooit via internet bestellen.
Mooi om te zien dat je eindelijk met je LP aan de gang gaat Valoosj! Ben benieuwd hoe 'ie wordt!
Sta er van te kijken dat je trouwens overstapt op een esdoorn hals, lijkt me op zich wel een interessante combi!
arnhem en amsterdam zijn de bekendste zo'n beetje.
Psies, dat is vanuit België nog wel een eindje rijden. Ik weet niet of er in ergens in het zuiden wat zit..
Die Duitse site is:
http://www.holz-faszination.de/home/index.php
Succes met je houtjacht.
Edit: Vaag dat de houthandels bij jullie geen mahonie hebben...
Andere Duitse site :
www.espen.de