oeh, je bent heel warm! maar nee, bijna. dat word dan 5500E, nog zonder cab, en dat vind ik belachelijk. het probleem met de supernova is dat ie clean goed doet, crunch ook, distortion ook (hook ook, maar mooier....) maar high gain niet.
Printable View
uhm... nee. de supernova wordt gruizig en krasserig met high gain, en is niet strak op het 5e kanaal (4e kanaal ook niet supersuperstrak, maar das op dat kanaal niet erg). de Hook buldert niet genoeg, stuwt niet genoeg, met high gain.
maar, ik ga het nu testen, dus met wat mazzel heb ik voor etenstijd weer gepost!!
heren, hij die z'n oren gaat verkloten, groet u! :seriousf:
Serieus, dat je niet in de war/moe raakt van jezelf, mij breng je wel aan het duizelen ;)
Succes!
3500? Moet toch lukken dan?
Ik denk wel dat je twee tops nodig hebt, want je wil geen compromis in sound. 1. Een JCM 800 (evt incl powerbrake ofzo). Is voor ongeveer 1000 euro te krijgen. 2. Dan een top die clean en high gain goed doet. Engl bv, maar de nieuwe EVH is ook goed, of een andere high gainer (ik denk dat je daar wel een idee bij hebt). Je zit dan wel aan twee tops vast, dus iets meer sjouwen, maar ach, wat weegt een topje? Zeg dat die high gainer je een euro of 1700 kost. Heb je wat leuks voor, lijkt mij. Heb je nog 800 over voor een goede 4x12. Die gebuik je stereo (2 tops over 1 kast). Of je gaat voor 2 2x12. 1 2x12 per top.
Moet te doen zijn voor 3500 en anders verkoop je toch een gitaar? (oepssss)
je hebt gelijk, totdat je solo's ook meer volume nodig hebben ipv alleen maar meer gain. Dan ga je het niet redden met een soloboost voor de 800/888.
Orpheo kennende komt er een totaal andere oplosing uit dan wij aandragen, totaal onlogisch en ook totaal over the top.
Na 2 weken bedenkt ie zich weer en moet het anders.
Net Nocki, maar dan met een vleugje psychotica.