Inderdaad, die HB ziet er echt superstevig en stoer uit (extra reden om deze te verkiezen boven de 1 spot).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Printable View
Inderdaad, die HB ziet er echt superstevig en stoer uit (extra reden om deze te verkiezen boven de 1 spot).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Klopt, kan dus ook HUM veroorzaken. Mijn punt is dat je wel een goedkope(re) voeding kan kopen maar wat in sommigen gevallen de geluidskwaliteit niet echt ten goede komt! Het is iets om in je achterhoofd te houden. De Fueltank en Schizophrenic zijn beiden geisoleerd en toch voor een redelijk schappelijke prijs rond de 100 euro aan te schaffen. Als daardoor je pedalen beter klinken, reden genoeg om de One Spot en Harley Benton te laten liggen IMO :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
ja natuurlijk is dat zo, mijn punt was alleen dat Harley Benton ding vs OneSpot.
Technisch/electronisch geen verschil, alleen in de behuizing en functionaliteit van aansluiten. Niet echt een moeilijke vraag lijkt mij :D Misschien dat de één iets meer stroom levert dan de ander maar dat is even de specs vergelijken. Ik zou ze beiden nooit kopen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Ik gebruik gewoon drie verschillende adapters. Eén 12V en twee 9V voor de rest. Delays apart voeden van de rest en klaar is kees, bromvrij. En de vierwegstekker op mijn board heeft dan dus nog een ingang over en het snoer eraan is ca. 4m lang. Nog nooit problemen mee gehad.
En waarom niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
Ik wil geen HUM in mijn eindsignaal en weet nu beter hoe dat te voorkomen. Destijds smeerde de muziekwinkel bij mij in de buurt mij de CIOKS Big John aan terwijl ik eigelijk de Voodoo Lab Pedal Power wilde aanschaffen. Deze hadden ze niet maar wel de Big John welke goed genoeg was zeiden ze. De Big John is niet slecht maar door de niet geisoleerde uitgangen kreeg ik wel HUM in mijn signaal. De Big John is net als de One Sport en Harley Benton vragen om HUM. Vandaar dat ik dergelijke voedingen nooit meer zal aanschaffen. Dan nog eerder afzonderlijke adapters gebruiken!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dml
De DD20 van mijn groepsgenoot kan met andere pedalen op 1 keten, ik kan mijn DD20 nergens aanhangen, zelfs als ik hem met een aparte Boss-adapter voedt heb ik nog rommeles... Vaker voorkomend probleem, encyclopemitch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
beetje gaffa erop:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
ach ik heb 9 pedalen aan één onespot hangen op mn board en heb geen enkel HUMmetje..elke situatie is anders!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands