Tjah, maak je niet te druk, als je zo op de foto gaat en hem zo post kun je dit soort reacties verwachten! en tis hier allemaal grootbekkerij!
ik heb trouwens ook geen last van de bom aanslagen! :hippie:
Edit: smilley vergete
Printable View
Tjah, maak je niet te druk, als je zo op de foto gaat en hem zo post kun je dit soort reacties verwachten! en tis hier allemaal grootbekkerij!
ik heb trouwens ook geen last van de bom aanslagen! :hippie:
Edit: smilley vergete
Marion heeft 9 posts, allemaal in dit draadje dus mogelijk hebben we haar al weggejaagd. Indien dat niet zo mocht zijn: Marion, welkom hier. Dit is een forum met bijna 19000 geregistreerde leden waarvan er momenteel zo'n 530 online zijn.
Ik denk dat we hier minder dan 20 vrouwen hebben die actief deelnemen, dus we kunnen er nog wel een paar gebruiken hier. Helaas zitten hier relatief veel mannetjes die dermate opgewonden raken bij het zien van jouw foto dat ze zich nog maar nauwelijks normaal kunnen gedragen. Trek je daar niets van aan en mocht je daar wel problemen mee hebben, wend je tot de mods en er gaan harde klappen vallen. :D
We hopen je binnenkort ook op de andere subforums te zien.
Het is natuurlijk ook wel een heel uitdagende foto, dus die reacties kan je verwachten. Er zit natuurlijk ook niets kwaads achter. Als ik m'n bikini aan zou trekken en aan m'n gitaar zou likken zouden ik natuurlijk ook van die reacties krijgen!
:dontgeti:
Mwah, dat valt nog te bezien Tho :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Correctie Han, er zijn nu ongeveer 550 mensen online, waarvan bijna 100 geregistreerde leden. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Hoe dan ook, Marion, van harte welkom op het grootste gitaarforum van Europa! :cheerup:
Denk je? Ik heb een Jackson USA he...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
lijkt me heel sterk dat ze weggejaagd is.
O.k. posten maar die foto... ik heb je bij deze gewaarschuwd :eek:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Ach wie weet heeft zij wel een echt leven en zit ze er gewoon niet dag en nacht achter zoals de meeste hier he ;)
Allemaal leuk en aardig, gedraag je gewoon maar, is dat nou zo moeilijk?