Waar haal je dat vandaan? Dat maken de mods per topic uit. Zou toch een beetje zot zijn als je op een gitaarforum geen topic over gitaren mag openen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
Printable View
Waar haal je dat vandaan? Dat maken de mods per topic uit. Zou toch een beetje zot zijn als je op een gitaarforum geen topic over gitaren mag openen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
Er is geen club. De club is het forum. Het forum is van iedereen en is een vriendengroep. En als je dan loopt te schoppen tegen iedereen met een hoge postcount, is dat vaak ook tegen mensen die het meeste aan het forum hebben bijgebracht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Jij bent de enige die zo gefixeerd kijkt naar de postcounts, hoor. Er is hier niemand die je niet serieus neemt enkel vanwege je lage postcount. WTF doen die 10.000+ posts er nu toe ?
Edit: @bertk: de "Grote Post Je XXXXX"-topics werden toch geweerd na een boom ervan ?
Nee, alleen als er al een vergelijkbaar topic is sluit ik het, of ik voeg ze samen. Of als het echt een flauwekultopic is, 'Post je gitaar met een barst in de body' zoiets.
Maar een topic over een bepaald type gitaar kan gewoon, wat mij betreft. Als er geen interesse voor is, zakt het vanzelf weg. (Ik was ook niet degene die dat topic van Huisje op slot heeft gegooid.)
Dat wil ik ook. En volgens mij ben je klaar hier: je hebt je punt gemaakt & het topic is ook weer heropend.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Oh, oké. Daar was toen ook zo'n gedoe over en ik dacht dat dat toen de uitkomst was. My bad. Nevermind, als er genoeg mensen posten, wil het zeggen dat het topic gewild is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
En idd, HH blijft graag in het rond trappen, ook al is er niets meer te behalen. Ik heb hier mijn laatste zegje gedaan (ook in het andere topic).
mooi, iedereen heeft zijn zegje gedaan ?
Dan kan deze op SLOT
vind ik
maar ja
wie ben ik ?
Puike titel, sowieso dat het leidt tot een constructieve discussie.
Hey deryck heeft hier nog niets gezegd en als huis emo moet ik toch wat zeggen ik zeg....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
jij bent Frank man de onderliggende gedachte van dit forum!
:seriousf: what the fuck is dit nou weer?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noid
Voor Jackson gezwam moet je overigens bij Dark_Tranquility zijn. Ik kan er nog normaal over praten..
Mafkees :D
Nog even een serieus zegje doen:
Vroeger kwam ik véél vaker in Elektrische Gitaren. De reden dat ik dat nu niet meer doe, is dus inderdaad die wildgroei van topics. Het is niet meer overzichtelijk.
Uit liefde voor jackson en bij wijze van experiment heb ik nu een 'post je Jacksontopic' geopend, en zie wat de eerste reactie is?
Aan 'post je collectie' of 'post je main axe' hadden we volgens mij zat. Iedereen kan wel raden wat er nu gaat gebeuren met dit beleid, het wordt gewoon weer klote met talloze inhoudloze posts