Rick:
(chroomkleurige?) handvat(ten) zet ik er nog gewoon voor je op, bovenop of aan de zijkanten (moeten we even proberen voor de flightcase-bouw te regelen ivm. wijziging afmetingen).
Printable View
Rick:
(chroomkleurige?) handvat(ten) zet ik er nog gewoon voor je op, bovenop of aan de zijkanten (moeten we even proberen voor de flightcase-bouw te regelen ivm. wijziging afmetingen).
Treu Treu,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Hoop dat je een mooi doosje vind ;)
JCM888 + MM OT (heb je waarschijnlijk nog gehoord in Almere, vorig jaar november, kan ook op huiskamervolume), veel pinches, hou ik zelf ook van :). De Private Paisley is meer crunchy en meer gefocussed op het mid.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Woah, respect!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
(Mocht je 'm ooit weg moeten/willen doen: contact me gelijk, zo'n tafel moet ik ook hebben als paisley-amp-bouwer!)
Als ik een flightcase laat bouwen is die niet nodig! Ik zou het ook wel zonde vinden van het uiterlijk:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Wazig-mode-aan (© Bass Blom):Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
dan was dat de reden waarom ik dat niet had gemonteerd, weet je
:hippie:
:D Gelukkig maarrrr!
gefeliciteerd Rick!
voor flightcase:
probeer Boris Case (r'dam noord)
crunch en mid is goedddd!! maar pinches met die combinatie is nog beter!!! hahahaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
maar goed, over die tafel:
men neme een grenen tafel van ikea, en een lap vitrage :D dan spuit je eerst de tafel grijs, dan als dat droog is, vitrage erop, en dan paars nevelen :D eitje!
Franc maakt tegenwoordig flightcases voor zijn eigen amps, ik weet niet of hij er ook één voor een andere amp wil maken? Heb je wel een ultieme Gitaarnet-combinatie. Niet uniek, want de combinatie CMW/Vernet had ik zelf al ontdekt maar het is altijd goed en hip de leider te volgen :B