en nu serieus...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Printable View
en nu serieus...Citaat:
Yeah right. Alleen al het feit dat Gibson failliet gaat omdat het de productie niet kan bijbenen. Hoge vraag tegenover laag aanbod betekent hogere prijzen ---> gunstig voor Gibson. Met andere woorden, in financieel opzicht is het in dit voorbeeld voor hun helemaal niet interessant om te voldoen aan de vraag ;).Citaat:
Geweldig.
Nu heb ik weer een post erbij. Meer reacties!! :D
Je zou natuurlijk ook gewoon op kunnen zouten naar Off Topic.
Hmm owja :sneaky:
je linkie naar je gitaar met 2 humbuckers doet het niet meer;)Citaat:
ik denk ik zeg het even
Denk dat Max Guitars in Den Haag 'n soort Mekka zal worden dan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Joost
Muziekcentrum Best-Venray is ook Gibson-dealer (de winkel in Venray in ieder geval, in Best ben ik nooit geweest).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl
Gibson heeft nog 50.000 gitaren in een magazijn liggen, omdat ze een tijdje geleden wat veel gemaakt hebben... Ik denk wel dat ze een redelijke buffer hebben, en anders wordt het zoiets als rickenbacker: "Okee, je wilt een nieuwe 360/12, das fijn, gelieve dan hier te tekenen dat u 'm besteld hebt, en dan leveren wij ze over 28 maanden" (er is een wachttijd van meer als 2 jaar).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
Tsja beetje jammer dat het daar verwaande kl***z****n zijn. Zal wel niet minder worden ook als ze een soort monopolie hebben. Dat is niet goed voor de markt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hell's Engl
Maar ik geloof niet dat bedrijven als Thomann en Musicstore zullen stoppen met Gibsons leveren. Gibsons zullen dus heus nog wel te kopen zijn voor een normale prijs dus.