En ondertussen de stagiare de orders laten opnemen? :seriousf:
Printable View
En ondertussen de stagiare de orders laten opnemen? :seriousf:
Jeetje, kende deze thread niet man!
Egostrelend, dat compliment van David trouwens :hippie:
Maar was zeer te spreken over de sounds van de CMW amps, en dan vooral over de Plexi+ Heerlijke rockamp inderdaad met veel ballen en mooie boventonen.
De Jr. vond ik, zoals bespeeld door de voor mij onbekende gitarist, wat rafelig en niet zo lekker. Maar dat kon ook komen door de twee overdrives (TS en Bad Monkey) die er voor hingen. Toen Chris hem later showde vond ik hem al veel beter en lekker organisch klinken.
Trouwens de Zeppo is ook helemaal niet verkeerd.
@Chris: je bent Rob vergeten te noemen. Gaat volgens mij hier door het leven als Stratokai als ik het wel heb.
Dit is egostrelender :P
http://www.hetgelegevaar.nl/CMWampsgaantotelf.jpg
Ik heb er eentje OEM op mijn amp zitten :P
Dat rafelige komt denk ik door de bad monkey, ik heb er zelf ook eentje en hij kan idd erg rafelig klinken, zeker met meer gain.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarguru
De 20W van CMW die ik gehoord heb is erg organisch en in balans, niet rafelig.
en ROB natuurlijk ook!!! (EXCUSES, weet zijn nickname hier niet maar hij heeft de enige CMW WoodFace amp!)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarguru
compliment van David is echt, puur en gemeend!
De "onbekende" gitarist is Ed Hofstede van Mocambo Blues (SRV/Hendrix-style band) en de pedaaltjes-instellingen waren anders dan bij het testen eerder, ik vermoed dat ie ze had ingesteld voor z'n normale set-up; gemodde tweed Bassman en/of gemodde silverface Bassman waar hij vrijdag-avond en zaterdag-avond op ging spelen. Ik hoorde het ook (rafelig laag bij pedaaltjes aan) maar was toen helaas ff te moe/gaar* om "brutaal" dat tijdens het spelen te gaan tweaken.
Spam-mode-on :) :
David vond die Zeppo ook te gek. Hij staat bij NLM en is wat goedkoper dan de Plexi Junior.
* later weer ok met wat extra insuline...
Dank je!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Afgelopen dinsdag hadden we 'm met 'n BM en 'n TS808 geprobeerd, bij de BM moest de Bass wat lager dan bij andere (grotere/gemodde) amps.
Kwam ik toevallig tegen op de site van een duitse groothandel!
Zijn CMW's ook handgewikkeld?Citaat:
Marshall 1959 HW . Een handgewikkelde buizenamp met 100 Watt vermogen. Een door en door eerlijke versterker, meer vintage dan dit bestaat niet! . · 100 Watt · 3x ECC83 · 4x EL34 · Handgewikkeld
:seriousf:
Je hebt ook mensen die houden van ingewikkelde amps. :mad:
Ik persoonlijk hou meer van ontwikkelde amps. :satisfie:
Ha ha!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Op dit moment is dit de marketing-slogan:
Tijdens de bouw zijn niet of nauwelijks zeehondjes en/of hippies mishandeld.
:D
En worden allemaal uit liefde handgewikkeld door een hippie!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius