ze waren op PP 2007....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
nja kaiser chiefs ook in 2005&2006.
Printable View
ze waren op PP 2007....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
nja kaiser chiefs ook in 2005&2006.
Vorig jaar Linkin Park laten schieten om bij The Kooks vooraan te kunnen staan, was wel de moeite waard!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Zit er over te denken om er heen te gaan maja, de meeste bands spreken me niet echt aan.. Dus wordt eerder FOR voor mij.
Alleen Metallica en RATM vind ik wat, maar voor de rest hoeft het van mij niet..
nou ik heb dus hetzelfde leuke band maar alleen foo fighters, metallica en RATM boeie me tot nu toe maar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ScptR
eeuwig zonde man! Linkin Park rules!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borus van den Brand
nou, linkin park was dus echt neit veel bijzonders aan vorig jaar!
ok vond ik wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
moah, van mijn part hadden ze net zo goed een cd-tje erin kunnen stoppen, want erg veel verschil met de cd's was er niet, kreeg niet echt een 'live' feeling. wel knap dat je daartentegen precies kan klinken als op de cdCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
de scissor sisters, die vond ik nou wel leuk :cheerup:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
scissor sisters is ultra ultra gay slecht en fout.
linkin park was voor mij echt een band die ik al een paar jaar wilde zien en als dat gebeurd is dat magisch, misschien was ik daarom bevooroordeeld, maar ik vond het geniaal.
dankje btw, dankzij dit zet ik maar weer eens ff lekker LP op.
De begrippen "Linkin Park" en "geniaal" in één zin gebruiken... Ik denk dat ik de Scissor Sisters ook maar ultra ultra gay slecht en fout moet gaan vinden, jij hebt er immers duidelijk verstand van, hahahahahahahahahaha.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever