Ja, zat daar ook aan te denken maar zitten de scharnieren dan niet in de weg?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Vraag 2: pedalen met klitteband rechtstreeks op de bodem van de showmaster is dus geen optie?
Printable View
Ja, zat daar ook aan te denken maar zitten de scharnieren dan niet in de weg?Citaat:
Vraag 2: pedalen met klitteband rechtstreeks op de bodem van de showmaster is dus geen optie?
Ik ben bezig een pedalboard te maken in een showmastercase 48. Ik heb een plank verhoogt op de bodem geplaats en dan is er nog ruimte voor een 2e verdieping, als je het deel met het klepje aan de achterkant gebruikt als board zitten idd de vlindersloten aan de onderkant, dit kan je makkelijk omdraaien door de popnageltjes uit te boren en de boel om te draaien zodat de vlindersloten in de deksel zitten.
Het schijnt dat de showmaster niet extreem stevig is, je hebt wel een extra bodemplaat nodig (9mm is voldoende)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
Hij is inderdaad niet overdreven stevig. Heb er sinds kort ook een. Voldoet ruimschoots hoor, maar ik durf er niet op te gaan staan. En in de profielen zit ook wel wat speling. Hier en daar een beetje hout ter versteviging is geen slecht idee als je hem intensief wilt gebruiken. Verder prima case. Van die vlindersloten aan de voorkant heb je niet zoveel last hoor.
Ik gebruik hem al een jaar behoorlijk intensief (100 gigs + wekelijkse repetitie) gewoon met de pedalen direct op de case zonder plank, en er is nog helemaal niets kapot. Moet helaas binnenkort wel naar een custom case overstappen, omdat de Showmaster te klein wordt...
Ik ga het eens proberen met een stuk laminaat. Mooi recht en natuurijk goed glad. Ik denk dat het kan werken.
Citaat:
Waar haal je die schroefjes?
Oeh, moeilijke vraag.... computer zaak? ;)
Bedankt voor alle reacties. Ga 'm maar eens bestellen... En nu maar hopen dat het knutselen met alle pedalen en het board niet leuker wordt dan het spelen zelf ;-)
had ff een vraagje:
welke is de site waar je deze dingen in elkaar kunt steken?
http://i69.photobucket.com/albums/i4...sj/board-2.jpg
heb 'm ooit eens gehad maar ben de link kwijt
dank bij voorbaat