Dweezman, wat versta je onder raar kunnen doen met FX?
Printable View
Dweezman, wat versta je onder raar kunnen doen met FX?
in geluid: vlinders en veertjes, kots en poep
Ok, koel man. Thanks. Ik kende de term 'Shoegaze' verder niet, maar na wat youtube momentjes ben ik weer helemaal bij. Ik doe het zelf ook wel 'es. Delay en chorus aan rammen en lekker spacen met volume-swell akoorden e.d. Shoegazing dus :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Is dan een gitaar-synth niets voor je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
(Oké, dat vereist wel een soort van midi-gitaar, of misschien zijn de
tegenwoordige analoog2midi-converters al snel en accuraat genoeg?)
Ik heb binnenkort een Digitech Spacestation, daar kom ik wel een eind mee. Heb ook een EHX Microsynth. Verder ga ik er maar een leuke synth bij kopen en daar eens flink op spelen. Die midigitaarzooi vind ik maar niets. Moet je ook gelijk zo'n vreselijk element instaleren.
inderdaad, niet doen. Ik heb zelf in een duister verleden nog een Roland gitaar synthesyser gehad, een gr20 ofzo iets... Nou dat was ook huilen met de pet op. Latency was niet normaal en de patches waren ook om te huilen. Koop dan gewoon een keyboard met synth pads ofzo. :seriousf:
tracking ligt ook aan gebruikte element en aard van 't beestje; na een tijdje 'ontkennen' ben ik toch erg blij met mijn Godin LGX-SA + Roland VG-8 combinatie; GR-300 (Pat Metheny) achtige leads, zeer bruikbare ES-175/-335 sounds en geweldige pads..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maroon
De VG-8 serie is sowieso anders qua latency dan de GR-serie...
Maar met een RMC-element of Graphtech (en soms met goed afgestelde Roland GK-pickups) kun je een heel eind komen, met lekkere sounds...
ok, nu wachten op m'n camera; want dit moet wel 'n FOTO-topic blijven..!
Pedalboard klaar gemaakt voor de komst van de Deluxe Memory Man:D
http://img392.imageshack.us/img392/5636/spa0416kl4.jpg
http://img392.imageshack.us/img392/s...pg/1/w1200.png
Telefoonkwaliteit :rockon:
Goed zo. Zo'n dikke kast als de MMDLX zal je nooit teleurstellen.
Daar ga ik vanuit! Alle keren dat ik 'm testte werd ik er verliefd op, dus ondanks the size enzo moet het er toch maar van komen!