Printable View
En deze lijkt ook op 7ender, maar toch is dit een officiële Fender (foto komt van hun website).
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Hoho, ik lees duidelijk 7ender, en da's heel wat anders! ech nie;) Er staat wel degelijk een Fender logo op de headstock.:ok:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 ech nie;) Er staat wel degelijk een Fender logo op de headstock.:ok: Zeg Geert hem jij hem nog niet gemailt om een Fender te bestellen , natuurlijk wel een Made in Holland , echt kun je lachen.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Zeg Geert hem jij hem nog niet gemailt om een Fender te bestellen , natuurlijk wel een Made in Holland , echt kun je lachen. Ach, vanwege mijn werk, ben ik vandaag weer eens ouderwets bedreigd en verrotgescholden, dus wellicht waag ik er een mailtje aan, kan er nog wel bij.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Ach, vanwege mijn werk, ben ik vandaag weer eens ouderwets bedreigd en verrotgescholden, dus wellicht waag ik er een mailtje aan, kan er nog wel bij. Ok lekker dan , vanavond dan maar even afreageren op een gitaar , helpt bij mij altijd wel. Volume op 10 en gaan.
Bevalt die clubster een beetje.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rpl Bevalt die clubster een beetje. okidoki , vrijdag ga ik ermee optreden , zien hoe dat gaat.
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks okidoki , vrijdag ga ik ermee optreden , zien hoe dat gaat. Ben benieuwd ('t zijn leuke amp's)
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Ach, vanwege mijn werk, ben ik vandaag weer eens ouderwets bedreigd en verrotgescholden, dus wellicht waag ik er een mailtje aan, kan er nog wel bij. Wat doe je dan voor werk,,? Ben je parkeerwachter ?
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door benwave Wat doe je dan voor werk,,? Ben je parkeerwachter ? Geert is hoofd public relations bij BP.