Laat ik nou net nooit reverb gebruiken. De enige reverb die ik gebruik is die uit mn amp. Die staat standaard op standje 2 of 3 om het geluid net wat minder droog te maken, maar niet teveel aanwezig.
Bedoel je met de bediening het navigeren door de menu's, het maken van patches, en het aanpassen van instellingen enzo? Of bedoel je echt de manier waarop je het pedaal tijdens het spelen (bijvoorbeeld live) gebruikt?Citaat:
ook met de bediening werd ik geen vriendjes. Maar ieder zijn ding en multifunctioneel issie als de pest!
Het navigeren door menu's en patches maken enzo vind ik erg makkelijk. Het pedaal geeft zo duidelijk aan waar je op moet drukken om bij bepaalde menu's te komen. Het gaat volledig automatisch voor mij, echt een no-brainer.
Live gebruik ik het pedaal zoals hierboven te zien is in combinatie met true bypass looper. Die gebruik ik als apparte aan/uit knop, en met de switch van de zoom kan ik bepalen welk effect eruit komt. Ik vind het idee van zo'n kameleon pedaal sowieso erg fijn. Heb je iets nodig, dan is het er.
Maar ieder zijn ding, als jij het niet fijn vindt dan moet je het niet gebruiken :)