@msnl : prachtig board heb je!
Printable View
@msnl : prachtig board heb je!
[IMG]http://i750.photobucket.com/albums/x...d/DSC_0271.jpg[/IMG]
Hier is het mijne,
na jaren met modeling gespeeld te hebben dit bordje samengesteld,
een jaartje wat getest met verschillende pedalen en dit is het uiteindelijk geworden.
Alles word gevoed door twee voodoo lab pedal powers.
En sinds kort de Palmer octobus looper/switcher vervangen door een fame pxl8 die de helft kost maar voor mij veel beter werkt.
Dit bordje werkt perfect in elke cleane versterker.
Ik wist tot op nu niet dat Fame ook Loop/Switchers had bij de Musicstore.de! Even op de website gekeken, en het ziet er goed uit! Ikzelf heb de FLX8pro van Harley Benton van Thomann, vergelijkbaar, hoop overeenkomsten........
Robin.
Volgens mij zijn het zelfs dezelfde als die van Harley Benton maar dan onder de naam van Fame, ik denk dat dat het huismerk van Musicstore is.
Ik had eerst die Palmer octobus maar die vond ik niet zo geweldig, die nam ook veel meer plaats in op het bord.
100% tevreden over die fame.
Dit is trouwens mijn 'zo simpel als maar kan' bordje. Doch, die Digiverb en Delay zijn niet je van het hoor. Vooral de Digiverb mis ik toch iets in. Weet nog niet wat. Gelukkig is het bij dit bordje niet zo erg als het niet geweldig klinkt. Een beetje slap en een beetje spring en ik ben klaar. Gebruik dit bordje vooral bij mijn Franse band icm tweed Deluxe en Telecaster. Die LPB is wel te gek trouwens. Warmt alles op.
Valt in het niet natuurlijk bij al dat mooie boetiek werk van MSNL bijvoorbeeld, maar het grappige is dat ik hier een heel eind mee kom. Naast deze heb ik nog twee bordjes. Één voor de optredens met cabaretiere en één voor in rockband grenadeers. Zal die ook eens posten. Vooral die voor de cabaretiere is wel een interessant ding. Moet die nog wel even ombouwen.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net...e6&oe=57D0AA9D
Heb je meerdere bordjes? Want ik mis je gele Tremelo :(
Tis een beetje hoe je je rol ziet denk ik? Als je veel met sounds doet heb je meer nodig dan dat je de nootjes het laat opknappen.
Ik zie ook wel weer een trend naar praktisch, althans, bij de pro's. Zelfs Marc Ribot, die doorgaans een oerwoud aan pedalen om zich heen knoopte doet nu alles met 2, 3 pedalen voor zich. Niet dat het anders klinkt trouwens.
Ik zie trouwens ook een trend naar meerdere functies in een pedaal proppen. Voor je het weet moeten we alles weer in 19 inch rekken hangen.