Wat een misplaatste reactie :???:
Printable View
die eerste inlay lijkt op de derde foto helemaal naar links te staan.. maar als je goed kijkt op de eerste foto staat hij gewoon normaal;)
de potmeters zitten inderdaad niet helemaal recht,
en de ringen om de tuners zijn inderdaad wel erg groot..
de schroeven van de tailpiece vind ik ook wat vreemd
opvallend:
geen waterhoofd
schroefje van slagplaat correct
potmeters in de lijn van dat schroefje kloppen.
zelfs de schroefjes van de trussrodcover kloppen.
Als de Epiphone wel correct is, jaag je potentiële klanten van de verkoper weg. Vind het tricky om zomaar wat te plaatsen, reputatie schade van een verkoper is makkelijk te bewerkstelligen, echter de reputatie van de goede man/vrouw in ere herstellen is altijd weer moeilijker.
Neemt niet weg dat als er serieuze twijfel is je de adv. gewoon moet plaatsen. Zelf zou ik eerst een mailtje naar de verkoper sturen, mocht deze vaag reageren of helemaal niet, zou ik hem bij blijvende twijfel in dit topic plaatsen.
(zeker als je er afentoe naast zit:makeup:)
Als het een echte is, is het wel een hele slordige.
-potmeters staan niet goed
-rare te kleine slagplaat
-afwijkende vorm cut-a-way
-trusrod cover zit scheef
-idiote ringen bij de stemmechanieken
-afwijkende schroeven op de stoptail
-goudkleur is ook wel erg gelig (maar dit kan natuurlijk aan de belichting liggen)
de headstock oogt op zich wel goed
Tis een oprechte lelijkerd
Het is toch "TWIJFEL" ik twijfel namelijk aan deze advertentie en ik zeg niet dat niet dat het een neppe of geen correcte is, het is toch verdomme niet normaal dat ik me bij elke advertentie verantwoording af moet leggen. Het is het twijfel over een advertentie topic, en niet het klanten van advertentie wegjaag topic of het in zwart daglicht zetten van adverteerders topic, jonge jonge wel ff goed lezer voortaan:chicken:
Speedmusic heeft een punt.
Nee Roel, je sprong er bovenop om Les Strat meteen af te snauwen terwijl hij nu wel degelijk een punt heeft. Beetje dimmen graag, dit topic is al veel te vaak een bitch fight geworden.
Verder moeten we dit topic nou ook weer niet belangrijker maken dan het is hoor. Als hier een advertentie geplaatst wordt hoef je echt niet bang te zijn dat je de verkoper schaadt in zijn reputatie. Marktplaats is écht wel iets groter dan Gitaarnet forum :listen: En dan, advertenties wordne niet meteen afgebrand, er wordt naar de mening gevraagd van leden, da's alles.
Carry on!
@ Mitch, je hebt gelijk dat Marktplaats groter is. Maar dit topic en Gitaarnet is zeker een bron van informatie voor de gitaar spelende mens.
Ik heb ooit eens een gegadigde verloren, vanwege een bericht in dit topic. on te twijfelen. Hij verwees mij naar een berichtje in dit topic en heeft het risico niet durven nemen, hij moest namelijk een rit maken van ongeveer 2 uur.
Vandaar mijn pleidooi voor enige voorzichtigheid.