Dat ziet er echt zeer indrukwekkend uit :).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Printable View
Dat ziet er echt zeer indrukwekkend uit :).Citaat:
Nog een totaalfoto? :)
Woow super mega vet!
Alleen,wat een klap elektronica zeg :stop:
Ik word al helemaal naar van 4 potmeters met de nodige bekabeling,laat staan dit haha maar toch,recpect hoor.Echt heel mooi.Enne is het gelukt met de alternatief voor de antenne? ;)
Citaat:
Hey Charlotte,
Dit is dus spagetti ala Charlotte, begrijp ik!!! Wat een bedrading zeg.
Elektronica is echt niet mijn ding (maar ga het wel proberen in m'n PRS hoor!!!).
Wat betreft die 5,5Kg, ik heb nog nooit iemand een heel optreden met een double neck op het podium gezien....
Hij is gewoon echt super vet!!!
Grote klasse hoor!!!
vr.gr.
Branko
idd, letterlijk en figuurlijk;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oknarb180
Hey Luitjes :)
Dank jullie wel,weer beetje druk gehad, maarja.... .
Idd , het is een behoorlijke spagetti, mede omdat je 2 gitaren aan elkaar moet knopen natuurlijk, maar ook door de fischmann powerchip, en door de sustainer, en ook een extra switch voor hum/single coil voor de 12 snaar, en een extra switch voor het element naast de sustainer, deze kan uit, aan , en aan met een condensator geschakeld, geeft dus 2 extra geluidsmogelijkheden ,maar het is allemaal gelukt, en het werkt naar mijn zin.
Vandaag de glasvezels aangesloten,en ook dat geeft het door mij beoogde resultaat.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...svezel%201.jpg
hierboven zie je de aansluiting, voordat er nog een krimpkous overheen gezet is.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...svezel%203.jpg
En hierboven zie je de glasvezel branden in de zijdots.
Morgen verder met het kapje maken voor over de 12 snarige brug,en de achterzijde (na) polijsten.
groetjes Charlotte :hippie:
wat ga je doen als 1 positie niet meer te zien is ?
repareren?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Hey Luitjes :)
Dat is nu net de clou van de glasvezel toepassing,bij de vorige gitaren heb ik leds toegepast, en die kunnen(komt weinig voor)stuk gaan, maar nu met de glasvezel heb je slechts 2 leds op een goed bereikbare plaats.
De glasvezel zelf is ook wel breekbaar, maar eenmaal gemonteerd hoeft dit geen probleem te zijn,en moet dus ook geen problemen geven verwacht ik.
groetjes Charlotte :hippie:
Hoi Charlotte
ziet er echt knap uit , als m klinkt gelijk m der uitziet ....
even een vraagje , waar heb je de fibers(glasvezel) die je in de hals hebt verwerkt vandaan ?
Als men archtops verhalen achter de rug zijn wil ik graag ook iets doen met fibers vandaar