Tsja, ik heb dit citaat maar in mijn handtekening gezet, ik denk dat ik hem nog vaak ga/moet gebruiken :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bat
Deze uitspraak ik zo duidelijk en dat niet eens van een gitarist!
Printable View
Tsja, ik heb dit citaat maar in mijn handtekening gezet, ik denk dat ik hem nog vaak ga/moet gebruiken :pCitaat:
Deze uitspraak ik zo duidelijk en dat niet eens van een gitarist!
Hoe kom je daar nou in eens bij? Reageer je nou op zijn post over Paul Gilbert?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaha
als je scarified heb gehoord van gilbert dan kon je ook misschien na gaan dat dat van racer x is van tig jaar geleden dat heeft weinig te maken wat die nu doet idd, meer jaren 60 pop/rock.
het zou een beetje het zelfde zijn als een nummer van kill m all hoort en dan load gaat aanschafen.waaorm heb je second heat niet gekocht dan waar scarified op staat?of street letheal?
Alsjeblieft niet zeg. De woorden die je niet uitspreekt zijn net zo belangrijk als de woorden die je wel uitspreekt, misschien zelfs belangrijker.Citaat:
Oftewel; ga nu niet elke keer als er een 'snelle' gitarist wordt aangehaald reageren dat je het kut vindt, aub. Geeft zo'n nare sfeer op het forum.
Maar, ontopic:
Ik ga denk ik Racer X eens checken!
Rude Mood van SRV is ook een snel nummer, maar dat vindt ik wel een goed nummer. Tuurlijk het is een kwestie van smaak, maar soms lijkt het wel of ze alleen snel spelen om te laten zien hoe snel ze kunnen; Dit soort jopiez bedoel ik daarmee:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trocar
http://video.google.com/videoplay?do...ethead&pl=true
En dit doen veel van die hedendaagse gitaristen (zo ook de boven genoemde gast), om te laten zien dat ze "goed" zijn. Laat ze gewoon hun eigen ding doen, en niet allemaal deze onzin, om zich te bewijzen. Dit heeft toch niks meer met muziek te maken?
Dat buckethead filmpje is toch ook een beetje flauwekul? Hij kan best wel 'normaal' spelen.
Ja, ik weet het Machine Gun vindt ik "wel aardig".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
Maar je begrijpt mijn statement toch wel er zijn zovele "grotere' gitaristen, die als ze aan het soleren zijn dit er ff tussendoor gooien, ik snap niet waarom. Het is toch niet mooi, voegt iets toen? ... Nee, ze laten alleen zien dat ze snel zijn. Olee, maar wat heb je er aan?
OK, daar heb je gelijk in, maar we hadden het hier over Paul Gilbert, niet over Buckethead of Steve Vai. Het leek net alsof je reageerde op de posts over Paul Gilbert.
Srry, het was meer voor deze gast bedoeld, de compagnon van Steve.Citaat:
Mijn kennis over Gilbert rijkt niet zover dus daar vel ik maar geen oordeel over :p
Misverstanden kunnen ook voorkomen tog?
Dit bedoel ik dus.Citaat:
Van de 21 posts die je gepost hebt in een paar dagen gaan er 2 níet over hoe kut je shred vindt.
We weten het. Er zijn mensen die er een hekel aan hebben, er zijn mensen die het tof vinden. Dat was al jaren zo voordat jij kwam. Ik word er een beetje simpel van.