Drive ledje in je LPB? Maf... kun je dat niet horen dan?
Printable View
Drive ledje in je LPB? Maf... kun je dat niet horen dan?
Het is geen echte LPB maar een gemodde Electra distortion. Dat is een medium gain overdrive. Ik heb er een tuimelschakelaar (met een rood dopje) op gezet zodat hij functioneert als Lineaire Power Booster of als een overdrive.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kassie
Ik ben ook erg beniewd. Ik verwacht mijn 2 TS clones van musikding maandag of dinsdag binnen... kunnen we ook eindelijk lekekr gaan bouwen!
Dus de levertijden bij musikding zijn ok? Ik meende te begrijpen dat zij uitblinken in ontzettend lange wachttijden?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
En hoe bevalt je Lovepedal? :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum
Zoals beloofd, foto's van mijn pedalenbak in aanbouw:
http://i411.photobucket.com/albums/p...edalenbak1.jpg
http://i411.photobucket.com/albums/p...edalenbak2.jpg
Wat er nog moet gebeuren:
- alles moet nog bevestigd worden
- ik moet iets verzinnen voor de batterij-aansluiting van de MXR.. ik heb nu het deksel van het pedaal eraf, en het 9v-kabeltje van de Pedal Power loopt tot onder in het pedaal.. Maar dat is niet handig, daardoor wordt binnenkort het kabeltje doorgesneden door de behuizing, en dat moet niet! Suggesties zijn welkom..
Zoals eerder gezegd dus een powercon aansluiting aan de achterkant, plus 4 chassisdelen jack (2 x uit, 1 x footswitch, 1 x in)
Oei, je tuner linksonder in de hoek. Dat betekend dat je vaak stemt? :)
Mooie ABC box zeg :D. Hm.. ik zie dat 'ie best een stuk kleiner had gekund, maar zo heb je wel ruimte en overzicht
Over je mxr pedaal: Probeer een nieuw bodemdeksel te scoren, wat precies past. Daar kan je bijvoorbeeld een gat in boren, waardoor je voedingsdraad kan, zonder dat je je oude deksel (met vintage waarde?) beschadigd.
De tuner is ook mijn mute-pedaal, ik vind het handig om die een beetje bij de.. euhhh.. voet te hebben.. En de reverb trap ik niet zo vaak uit/aan, dus het risico van mis trappen valt wel mee :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Mooi he! :) Momenteel zou ie ZEKER een stuk kleiner kunnen, omdat het zoals eerder gezegd nu alleen dienst doet als footswitch voor het tremolo-kanaal van mijn AC30. Daar heb ik namelijk geen fatsoenlijke switch bij. Eigenlijk wil ik een veel kleinere switch voor de tremolo, dit neemt nu wel wat overdreven veel ruimte in voor wat de functie is.Citaat:
Mooie ABC box zeg :D. Hm.. ik zie dat 'ie best een stuk kleiner had gekund, maar zo heb je wel ruimte en overzicht
En eigenlijk wil ik er dus ook nog een SHOSEEDEE (zoals die van G.G.) bij hebben, en mijn LocoBox spaceship flanger moet er als het even kan nog bij.. Ik heb alleen geen haakse Neutrik pluggen meer, dus kan ik dat laatste pas overwegen bij een evt. volgende bestelling..
Dat is op zich wel een goeie, ik ga het overwegen.. Inderdaad heeft het wel enige vintage waarde, ik wil liever niet in de originele behuizing boren.. Anders zou ik er ook gewoon een normale 9v aansluiting aan kunnen maken...Citaat:
Over je mxr pedaal: Probeer een nieuw bodemdeksel te scoren, wat precies past. Daar kan je bijvoorbeeld een gat in boren, waardoor je voedingsdraad kan, zonder dat je je oude deksel (met vintage waarde?) beschadigd.
Hoi,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Ik heb maandag besteld en direct overgemaakt. Donderdag stond er op de site dat het verzonden zou zijn maar zaterdag was het er nog niet dus dat is wel lang kwa tijd. maar als het er maandag is is het nog op tijd.
hey GG,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
heb je die case zelf gemaakt? Of gekocht?