ik heb er zeker geen 6000 piek voor betaald, denk eerder aan bedragen rond de helft van dat bedrag. het loont om alle verschillende ebay sites af te struinen voor koopjes :D.
Printable View
ik heb er zeker geen 6000 piek voor betaald, denk eerder aan bedragen rond de helft van dat bedrag. het loont om alle verschillende ebay sites af te struinen voor koopjes :D.
Joh? Dat zijn nette(re) prijzen!
Dat er één te koop staat geeft ook niet direct aan dat dat gangbare prijzen moeten zijn. Het is niet gek dat de eigenaar de hoofdprijs denkt te kunnen krijgen omdat het aanbod 2e hands klein is. Maargoed, dat geldt natuurlijk misschien wel meer voor de vraag voor een relatief onbekend merk in een conservatief wereldje.
het heeft ook te maken voor wat voor prijs deze gitaren in de VS weg gaan, Europese gitaren als Gustavson, Huber etc gaan daar 2 keer over de kop nieuw en als je dat als referentie kader gebruikt (en dan negeert dat nu eens een keer de amerikaanse dealer eerst moet importeren, taxes moet betalen + de kosten voor een distributeur ) dan krijg je een scheef beeld van de werkelijke prijs van zo'n gitaar
in Oost Europe (met name Polen) zie je veel reeelere prijzen voor bij komen en daar heb ik al menig suhr en Huber vandaan
Uit London meegenomen, hele mooie jaren negentig Epi Black Beauty.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...ce&oe=58234B7D
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net...3c&oe=582E86A0
Ik dacht te maken te hebben met of een Samick of een Unsung maar het is een Saein, een naam waar ik niet bekend mee ben maar bij nader onderzoek blijken het de beste gitaren uit Epi's Korea productie te zijn.
voor 350 pond heb ik het niet slecht gedaan toch?
Lang niet gek, Wouter. Ik heb zelf ook zo'n zwarte 3PU custom - maar dan van Gibson - en heb daar de schakeling anders van gemaakt.
Mij beviel de schakeling niet. Die was nek, midden en brug, brug. Ik heb er 3 volume en 1 master tone van gemaakt. Veel flexibeler....
zijn ook erg fijn, als ik slechts 2 gitaren zou mogen houden uit mijn collectie zou 1 er van een suhr zijn (en de ander een prs swampash special)
en leuke custom Wouter, ik zou persoonlijk de toets donkerder maken (rosewood hoorde niet op een custom :D ) maar ziet er cool uit met die drie puppies !
lemon oil of fret doctor doet het goed.