Is misschien nog wel zo.
De JS-en zijn geen goedkope gitaren (meer).
Ken ook eigenlijk geen winkels (buiten thomann en zo) die deze gewoon hebben hangen. Kan me inderdaad niet voorstellen dat deze hard lopen.
Printable View
Is misschien nog wel zo.
De JS-en zijn geen goedkope gitaren (meer).
Ken ook eigenlijk geen winkels (buiten thomann en zo) die deze gewoon hebben hangen. Kan me inderdaad niet voorstellen dat deze hard lopen.
Helemaal Happy met mijn nieuwe Strat....na een gevecht met mijn zeker geweldig prachtige Les Paul...toch maar weer gekozen voor een Strat. https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...6722a9f79.heic
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maybach, goeie keuze! Heb dezelfde! Topstrat 👍
Wat mij opvalt is dat hij heel licht is qua gewicht en heel resonant is akoestisch. Zal bij de jouwe ook zijn. Belachelijk goed die dingen.
Waar heb je hem gekocht? Toevallig ook bij Souman?
Mooie deal, want de Lester is nieuw iets duurder dan de Stradovari, aangenomen dat het een 1 op 1 ruil was met gesloten beurs....
Vreemd genoeg heb ik de Lester nooit geprobeerd, ondanks dat ik regelmatig bij Souman kom en die heeft er zat hangen.
Gefeliciteerd. Mooie deal. Ik zou het ook doen. Je neemt misschien iets verlies op de LP, maar je krijgt er een gelijkwaardige kwaliteit strat voor terug. Ik ben nu toch wel benieuwd naar de MB strats en tele's.
Gesloten beurs idd....de Lester was van 2015 en de Strat van 2017. De Lesters hebben wel een heerlijke grom hoor....gewoon een keer proberen bij Ard!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk