Ja, dat ze niet meer gemaakt worden ;) Speedy heeft andere prioriteiten momenteel, dus helaas.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rewind
Printable View
Ja, dat ze niet meer gemaakt worden ;) Speedy heeft andere prioriteiten momenteel, dus helaas.Citaat:
Oh t was ook niet dat ik geïnteresseerd ben er een te kopen, puur interesse in wat t pedaal kan, wat 'm onderschijd met andere etc. beetje wat bijleren ;)
In de basis is het kopie van de ZVEX Super Hard-on. Om een idee te krijgen van wat het is en wat het doet, klik dan hier. Bovenaan die pagina staan twee linkjes waar je het effect kan horen.Citaat:
Het mooiste van dit pedaal is het feit dat hij de gitaar veel puurder laat klinken, alsof je je beste gitaar direct in de best denkbare versterker plugt, zonder tussenkomst van effecten. Het totaalgeluid wint aan dynamiek en helderheid.
Het verschil tussen de super hard-on en mijn Vulvasonic Zone, los van het uiterlijk, is het feit dat de mijne op een adapter werkt, terwijl de ZVEX slechts op batterijen werkt. Verder is de Vulvasonic Zone voorzien van een extra schakelaar waarmee het laag kan worden gefilterd. Die laatste optie heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.
dank :)
......
Mijn pedalenbak is nu echt af. Boss Loopstation weg en Fulltone Fulldrive 10th Anniversary in Loop B van de Lehle zitten. Zo heb ik van mijn tweekanaals amps drie- (of zelfs vier-) kanaals amps gemaakt. De Fulltone klinkt echt supernatuurlijk en bezorgt mij de nodige crunch al dan niet met fx erop. Alle onderdelen zijn nu top zonder zwakke schakel.
Nu kan ik heel mijn setup (kanalen en fx loop amp, fx, tuner en derde kanaal van Fulltone) enkel met de Engl via midi controleren... Leve het gebruiksgemak (en de goeie klank natuurlijk :))!
Apparaten: PC winkel voeding, MXR 10-EQ, Lehle D. Loop, Korg DT-10, Fulltone Fulldrive2 10th Anniv, Rocktron Multivalve, X2 XDS95, Masotti Black Box, Engl Z-12 en dikke George L. cables.
http://users.telenet.be/bartmetde6sn...r/DSC00964.JPG
MS
Bedankt voor de tip. Ik heb 2 tubescreamers besteld... ben erg benieuwd hoe het gaat klinken!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Even twee vraagjes over dat pedaal van de Musikding;
hoe moeilijk is het om hem in elkaar te zetten, aangezien ik wel een beetje kan solderen, maar ik heb verder weinig verstand van elektronica.
En vraag nummer 2;
bij de bestelling moet je gelijk aangeven welke maat box je erbij wilt. hoeveel schelen die twee van elkaar, aangezien er geen conctrete maten bijstonden? en tenslotte nog een bescheiden vraagje, er staat bij dat je er zelf de knoppen voor de potmeters bij moet bestellen, maar zit de switch zelf er wel bij?
Goede vragen allemaal... :) ik heb geen idee.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mark1990
ik heb maar gewoon besteld. de grote behuizing zal zoals het plaatje zijn en de kleine zoals de byoc/mxr pedalen ongeveer. Ik heb zelf voor de kleine gekozen.
De potmeters zitten als het goed is wel erbij maar de knoppen om op de potmeters te schroeven niet. iedereen wil natuurlijk een andere kleur dus vandaar die service dat je zelf mag kiezen...
ik heb nog geen idee wat ik krijg en hoe het er uit ziet maar je zal vanzelf een topic zien in het zelfbouw gedeelte...
ik ben zelf ook erg benieuwd want ik ken de firma niet. Als ze klaar zijn ga ik wat dingen bestellen op newtone-online...
Afgezien van de boostfunctie die jouw pedaal wel heeft, lijkt het bijna een karakterschets van de BBE Sonic Stomp?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
of een Z.Vex SHO (tot ongeveer 3/4 van de regelweg, daarna wordt het ook een heftige boost, maar nog steeds 'clean'ish'...) , deze voegt ook wel wat 'sparkle' toe ..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkS
dat is althans het geval op 'n demo-filmpje dat ik zag, evenals mijn 'Kentana'-boost (wat ook een SHO-kloon is...)