Bedankt voor de tip. ook die delay is misschien een goed idee!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Printable View
Bedankt voor de tip. ook die delay is misschien een goed idee!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Heeft Tristan die ook?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Ja. 1234567890Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Ok, je kent m'n smaak 'n beetje en de te gebruiken amps ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Welke delays zou ik echt moeten proberen?
Als spill- en tap-functies alleen bij " minder klinkende pendalen" voorkomen dan laat ik die eis maar varen.
bvD!!!
Hier nog 2 pedalen met spillfunctie:
- Subdecay EchoBox
- Malekko Heavy Industries Echo 300/600
Twee toppedalen als ik de verhalen mag geloven. Beide schakelbaar tussen TB/Spill. Malekko is vrij compact en klinkt supervet. Bekijk anders even de Proguitarshop-filmpjes van beide pedalen.
Hahaha het blijft toch echt lachen met die pedalen, ik heb vanavond een byoc pingpong delay afgebouwd en die klinkt helemaal het einde. Geen spillfunctie en geen modulatie maar wel lekker compact en naar keuze standje echo of standje ping pong met twee afzonderlijke delaytaps -met gezamenlijke feedback en level regeling-. (En btw, hij kan ook op 18v... :))
Leuk om te horen Peter... Het blijft gewoon geweldig om je eigen pedaal te bouwen! heb je er al foto's van?
Als voor het allereerst de stroom eropgaat en hij het dan ook echt doet, dat voelt steeds weer als een klein wonder, toch? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
No guts no glory:
http://i534.photobucket.com/albums/e...ngpongguts.jpg
Groeiende verzameling:
http://i534.photobucket.com/albums/e...jnen/byocs.jpg
Bovenste rij vlnr: nocki filter, nocki the rat, nocki the twin, nocki 250+.
Onderste rij vlnr: p_h1 phaser, p_h3 chorus, p_h4 pingpong delay.
Niet op de foto: p_h2 wah.
Ik geef ze geen finish, vind ik eigenlijk wel stoer die blanke kastjes op mijn board.
Volgens mij herken jij er ook nog wel een paar. :)
haha! idd. leuk om ze bij jou te zien!
Je moet ze even allemaal schuren he :) en polijsten...
Ik ben ook bezig zoals jemisschien weet met een nieuw pedalboardje en daar komen gewoon wat BYOC pedalen op!
Je hebt m netjes gemaakt! ziet erstrak uit vanaf hier... Het voelt altijd weer super als zo'n ding het gelijk doet zonder "tinker time". erg leuk! congrats!
ik hoop ook weer gauw te kunnen bestellen!
Dank je, maar ik ga jouw creaties niet vernietigen!
Behalve een heel simpele dubbele musikding tb-looper heb ik geen ervaring met andere kits dan van byoc en het moet gezegd, ze stellen nooit teleur.
Succes met je nieuwe board.