Damn, very nice. Zeker die custom power supply is gas waardig :)
Printable View
Damn, very nice. Zeker die custom power supply is gas waardig :)
Erg mooi, compact setje!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yek1
Kan je ook een foto van de achterkant van je rack laten zien?
Is jouwn ProRackG ook de gemodificeerde versie? En ben je er tevreden mee?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yek1
Ik vind het een geweldig apparaat en heb nu geen gezeur meer van onze geluidsman.
Haha ja ik ben het net je eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door srv-man
Ik vind de MOD50 te beperkt en de MOD100 zo'n lompe bakbeest.
In de praktijk gebruik ik maar 3 kanalen en dan ook meestal maar 1 mode (A of B).
Ik had misschien liever een MOD100 in MOD50 formaat. Helemaal perfect wordt het toch nooit ;-)
Ja, heb wel even moeten wennen aan de Xpression. Omdat de Intelliverb (uigebreidere versie van de Intellifex) gewoon een heerlijk apparaat is, de indiv. effecten zijn beter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
Maar de Xpression heeft spillover, tap tempo, kill dry, leslie enz. en is daarmee een handigere allrounder. Loopt bij het programmeren wel zo nu en dan vast.
Inmiddels gewend en erg tevreden.
Reverb is minder uitgebreid dan die van de Intelli maar voor mij geen probleem. De delay is prima en uigebreider dan de Intelli, alhoewel maar 1000ms ipv 2400 ms.
Ik miste eerst de gemoduleerde delays van de Intelli, maar na enig speurwerk ben ik er inmiddels achter hoe dat op de Xpression werkt, en da's gewoonweg fantastisch. Je kan phaser/chorus/flanger alleen op de delay trails plaatsen, heerlijk spacey. Ik heb zelfs een shimmer-effect kunnen maken.
En dan de rotary! De reden waarom ik heel lang vastgehouden heb aan een Replifex waar die ook in zit. Die Leslie is super. Moet oppassen dat ik 'm niet teveel gebruik ;-)
Verder heeft de Xpression 2 instelbare controllers meer dan de Intelli, handig voor mijn MIDI controller.
Ik kies altijd Rocktron boven TC omdat het droge geluid gewoon onveranderd blijft in een seriële loop. Ik wilde 'm uit principe in de parallele loop plaatsen (100% wet) maar eerlijk gezegd maakt dat totaal niet uit (als de loop goed is). De seriële loop heeft het voordeel dat ik solo presets kan maken met hogere volumes.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ateng
De ProRackG is onmisbaar. Waanzinnig apparaat en werkt helemaal zoals het moet, ongeacht of ik clean of heavy speel. Zou 'm niet kunnen missen met mijn versterkers.
Heb op een gegeven moment wel de nodige aardlus problemen gehad, bekend probleem.
Ik heb de originele versie. Misschien dat ik die mod nog eens laat doen maar eerlijk gezegd heb ik nooit gewenst dat ie sneller zou reageren. En aan groundlift-knop is ook niet altijd de oplossing voor aardlusproblemen.
Ik sta op de lijst voor het G-String pedaal. Als die inderdaad hetzelfde presteert als de Pro, plaats ik het pedaal achterin het rack en gaat de ProRackG eruit. Scheelt een rackspace waarin ik een DHP-33 kan plaatsen die ik binnen enkele weken hoopt te ontvangen.
http://www.alexandervanengelen.nl/ge...ant%20rack.JPGCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
Wbt. de Xpression, ik heb hem ook, en ook een Intellifex 1e serie. De Xpression kan meer dan de Intellifex, maar qua reverb komt ie (helaas) niet in de buurt van de Intellifex. De rest is prima en hij is niet duur. Xpression en Intellifex samen is een uitstekende combi voor relatief weinig geld.
mijn huis-tuin en keuken setje:
http://home.kabelfoon.nl/~hoed/mesa01.jpg
http://home.kabelfoon.nl/~hoed/mesa02.jpg
Nog wel in gebruik voor de huidige CD opnames
daarna ga ik terug naar 2 HE :cooler:
(Marshall 8008 en Digitech 1101)
Wat een mooie gitaar :sssh: