Voor slap gelul....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negative K3 fan
Printable View
Voor slap gelul....Citaat:
Hmm ja wel gedeeltelijk mee eens, volgende maand is het waarschijnlijk weer een ander merk
Daar hebben ze schuurpapier voor uitgevonden.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
ik wil niet veel zeggen, daarom doe ik het ook niet, maar aan die 40 pagina's heb jij ook hard meegewerkt droffie...
Ja, maar nu is 't wel welletjes geweest :wink:Citaat:
Dan ga ik er weer teveel af halen, zul je zien :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
:) Waarom moet zon topic op slot :-?
Als jij het kut gitaren vind, Ga dan niet hier zijken bij mensen die ze het wel VETTE gitaren vinden,
En geef toe voor ongeveer 150 euro zijn die Richwood gitaren toch goed?
Groetjes aron. :)
Precies, dat is het hele punt. Voor dat geld zijn het geweldige gitaren en met wat modden zijn ze met gemak vergelijkbaar met fender mex classics of standards. Het enige wat er echt kut aan is zijn de tuners en de electronica met uitzondering van de elementen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aron Maiden
idd midden jaren 80 had je voor 150 euro een fender sunn mustang, dat waren pas gruwelgitaren.
Dat is nou juist het probleem. Het exemplaar Strat dat ik in mijn handen had zaterdag moest 171 euro kosten. Vond ik een erg fors bedrag voor een stuk geverfde openhaardhout met snaren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aron Maiden
Geloof me nou Anus, of hoe je dan ook heet...het zijn géén vette gitaren...het word je aangepraat hier dat ze vet zijn en voordat je 't weet sta je voor lul met een Richwood om je nek op 't podium...
Is dat wat je wil? Voor lul staan... :???: