tc-electronics nova delay heeft een spill over functie
Printable View
tc-electronics nova delay heeft een spill over functie
Test v/d Nova Delay had ik gezien; idd. spil-over-functie maar....
wil het liefst zo eenvoudig mogelijke pedalen gebruiken zonder al te veel displays, toeters en bellen, usb-aansluitingen, etc. ;)
... wat kost die Nova-Delay trouwens? :)
OT: 'n vriend had mbv. 'n standaard bouwmarkt alu-koffer 'n fx-board gebouwd en ik zal dit binnenkort eens bekijken. Waarschijnlijk ook 'n goed idee voor m'n eigen board. Er is dan ook gelijk ruimte voor kabels/etc. dus lekker compact en snel mee te nemen.
Misschien moet je dan de Line6 echopark proberen. Heeft ook een spill-over (heet hierop trails) die je aan of uit kunt zetten. Heeft gewoon een paar draaiknoppen en een heel accurate tap-functie.
Ik heb deze en ook de Nova-Delay en beide zijn goed!
Als ik Chris zijn eisen en smaak een beetje ken wordt -ie niet warm van een Echo Park. Gevoelig voor bijgeluiden, erg platte delay, dry sound iets aangetast....da's niks voor een purist als Chris.
Ik hoop binnenkort ook mn pedalboard klaar te hebben.
Ik heb nu een kleine showmaster case, Korg pitchblack tuner, Crybaby, Zakk Wylde od.
Ik hoop nog een BYOC Shredder, BYOC Overdrive en een BYOC Mous(rat) te krijgen en dan kan ik lekker verder bouwen... ik kan niet wachten...
Nieuwe hardwire/digitech serie. Je kunt daarop kiezen of je wel of geen spillover wilt. Zonder spill is ie wel tb, en met spill is ie dat niet. Verder incl taptempo, én loopfunctie voor gefreak. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Feedback zou ze moeten hebben.
Kijk ook eens naar het TS bouwpakket van musikding.de Ik heb ze allebij en moet zeggen dat de musikding variant om de een of andere reden lekkerder klinkt (strat en madamp buizenversterker). Leuke bijzaak: die van musikding kost de helft van de BYOCCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Thanks!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Ik ga volgende week even bij de frietbak langs :)
Eerlijk gezegd ben ik bang dat Chris alleen blij gaat worden van een memoryman deluxe. Dé delay.
Godverdomme, en of het waar is. Ik heb nog NOOIT een delay gehoord die zoeter klonk dan een goede oude of nieuwe MMDLX. Dat gemekker om tap tempo, nergens voor nodig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje