Er zit een spil op die Marshall ;)
Printable View
Er zit een spil op die Marshall ;)
@ Chris Winsemius...
Ik weet het niet zeker, kan hem op het moment niet uit testen. maar volgens mij zit er geen spill functie op.
Hij is namelijk true bypass, en vogens mij als je hem uit trapt is hij in een keer stil.
Morgen zal ik het even testen. en dan hoor je het nog wel.
de analoog en de tape-echo vond ik wel goed klinken, maar eerlijk gezegt haalt hij het niet bij de AD9 of de Red Repeat.
Ik denk dat de echohead meer een studio pedaal is, hij klinkt te netjes. en hij is wat killer qau sound.
De Maxon AD9 en de Red Repeat klinken gewoon wat warmer en iets rauwer meer Vintage ( meer Live ), En dat vind ik zelf wat lekkerde klinken.
Hoi Henri
Vond dit op de Marshall site:
http://www.marshallamps.com/product....pageType=SPECS
Andere output dus... Indien mogelijk: ben wel benieuwd hoe jij vindt dat dat werkt (bij dit pedaal); delay-effekt uitzetten en dan nog de laatste delays kunnen horen. 't Lijkt mij iig. 'n toffe optie/mogelijkheid.
bvD!!!
Chris
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...8&postcount=47Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco
Onder rembours komen er nog meer kosten bij volgens mij....?
Ik gebruik de spill-functie op mijn DD20 constant: superhandig!
Ok!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imlikeajungle
@all:
Nog meer mensen ervaring met delays + spill-functie hier?
(In dit geval kan het natuurlijk niet TB zijn maar... whatever! :D )
@ Chris Winsemius...
Ik heb het even voor je uitgeprobeerd. en het is inderdaad waar wat er op de Marshall site staat. ( Ik had het zelf nog nooit geprobeerd )
Out 1/ Left, is true bypas, Dus padaal uit trappen en stil.
Out 2/ Right, is een spill functie, als je het pedaal uit trapt gaat de delay door.
Henri: hartelijk dank voor al je moeite!
Echohead staat nu op m'n fx-GAS-lijst :)
Maar... andere suggesties voor delays met spill-functie zijn ook/nog van harte welkom!
Ik heb ze nooit geprobeerd, maar ik dacht dat de Nova Delay van TC electronics ook een spill functie had. Daarnaast is er dacht ik een spill-over mod voor de ouwe vertrouwde Boss DM-2 (analoge delay).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Is een midi multi-effect zoals b.v. een Replifex niks voor je?
Weinig toonzuig...
Moet je nog wel wat verzinnen voor je "OD-GAS" :D