Ik vind het nog steeds moeilijk kiezen zo nu en dan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
http://i534.photobucket.com/albums/e...ijnen/zooi.jpg
Printable View
Ik vind het nog steeds moeilijk kiezen zo nu en dan...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
http://i534.photobucket.com/albums/e...ijnen/zooi.jpg
Wat een chaos! :P
hoe zijn die nieuwe Digitech pedalen?
Mooi he, chaos! :) Eens in de zoveel tijd gooi ik de doos leeg en ga ik alles weer eens rustig beluisteren.
Ik ben wel blij met de digitechs maar dan vooral mbt flexibiliteit en tb, verder is het nogal aan de nette kant wat er zo allemaal uitkomt.
Moet ik je nog een keertje voordoen hoe je een konijntje moet maken met de schaduw van je handen? ;)
@ Il_Falco...
Waarom ik voor de Maxon AD9 kies, is de eenvoud van het pedaal. Gewoon drie knopen Level, Repeat, delay time, en verder niks.
De Marshall Echohead heeft voor mij te veel functies waardoor je maar aan de knoppen blijft draaien opzoek naar die delay.
1 Hifi, 2 Analogue, 3 TapeEcho, 4 Multitap, 5 Reverse, 6 ModFilter.
En morgen zoek je weer een ander delay die toch een op dat moment toch weer beter klinkt.
Het is niet dat de echohead een slecht pedaal is , hij klinkt ook gewoon super. Maar gewoon teveel functies.
Ik heb ook nog een Carl Martin -Red Repeat, dat is ook top pedaal, klinkt ook supergoed, het is alleen jammer dat hij zo groot is, in dezelfde ruimte die de Red Repeat nodig is kun je ook bijvoorbeeld 2 Ibanez pedaaltje plaatsen.
Henri k.
Zie ik daar mijn Hotter Rod (Nijboertje).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri K
Bevalt ie nog steeds goed?
@ guitargeek3
Kan maar zo dat hij van jou geweest is, Ik weet niet meer van wie ik hem gekocht heb. ergens in januari of februari.
En hij bevald nog steeds super, zeker een blijvertje.
bedankt voor de uitleg :)Citaat:
Je hebt wel gelijk. In mijn setup is veelzijdigheid een must, dus ik zal hem eerstdaags bestellen via thomann. een vraagje daarover: als je aanvinkt dat je betaald bij ontvangst, heb je dan nog extra kosten?
Hoi HenriCitaat:
Ben ook 'n liefhebber van niet te veel knoppen op 'n pedaal maar even het volgende: zit er 'n "spill" functie op die Marshall echohead (laatste delays nog hoorbaar na uitschakelen pedaal) en zijn de analoog/tape-echo modi ok?
alvast bedankt!