Alle pedaaltjes draadloos op elkaar aangesloten? Mooi, dat doorzichtige klitteband.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Printable View
Alle pedaaltjes draadloos op elkaar aangesloten? Mooi, dat doorzichtige klitteband.Citaat:
Interne CMWmodded kabelconverters en voedingen!
ey m'n ouwe phaser!!!
Klopt! en links nog 'n stukje oude jap Boss CE-2Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Chris doet het gewoon even compleet wireless.... :D
Harm
Vraag Ricktekent maar even naar mijn onzichtbare PichedHarmonicsGenerator™ pedaal! :D
Ff serieus: moest even wat pedaaltjes "neerzetten" en deze paste toevallig in dat kartonnen traytje. Hoewel ik hoofdzakelijk gitaartje-kabeltje-amp vetnje ben moet er ook maar eens 'n tof/hopelijk compact pedalboardje komen als ik weet wat er standaard op moet zitten...
Iig.:
- Tuner
- Wah
- 1 of 2 Phasers
- Overdrive en/of Distortion
- Booster
- Delay
- misschien 'n switch-box voor het schakelen van amps en/of de effekten/kanalen daar in
Citaat:
echt compact lijkt me dat niet te worden ;)
Heeft de maxon de voorkeur op de echohead? kan je vertellen over de verschillen tussen de twee?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri K
http://www.voodoolab.com/ampselector.htm zou dat niet wat voor je zijn?Citaat:
Kun je ook mooi vergelijken!
Ik ga eerst maar eens bepalen welke pedalen ik echt en regelmatig wil gebruiken en/of nodig heb. Liefst dat alles in iets past ter grootte van zo'n standaard alu-koffer. Misschien ook zelf nog wat pedalen maken (ivm. de gewenste sound, mogelijkheden, opties en/of functies).
Voor het vergelijken van amps kan gewoon de kabel in 'n andere amp gestoken worden (dus ip. geen extra relais, aansluitingen, bedrading, printbanen, etc.) er tussen wat imho. belangrijk is.
1 of ander preset/schakelsysteem zou ook tof zijn voor de effekten zelf.
Allemaal opties, mogelijkheden, eerst maar eens kijken wat ik echt nodig heb.